درب حیاط طرح لیزری

 

درب حیاط طرح لیزری با دانش روز و همچنین ابزارآلات پیشرفته موجود در بازار تهیه شده است. درب حیاط طرح لیزری یکی از طرح های مدرن و پیشرفته درب حیاط است که امروزه توانسته است مشتریان را به سمت خود هدایت کند.

انواع درب حیاط طرح لیزری شیک و جدید در ایران سازه تولید می شود که هر یک طرح خاصی داشته و توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند.

درب حیاط طرح لیزری با کیفیت بالا و استحکام قابل قبول در بین مشتریان موجود می باشد. این درب ها با طرح های دکوراتیو می تواند زیبایی خاصی به نمای خانه هدیه دهد.

درب حیاط لیزری از مدل های محبوب و پرطرفداری است که در مدل های ساده، مدرن و کلاسیک و همچنین مدل های فانتزی و شیک قابل استفاده می باشد.

درب حیاط لیزری براساس مدل های مختلف و متنوعی ساخته می شود که این مدل ها می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب ویلایی برش لیزری طرح مدرن و یا طرح های فانتزی زیبا موجود می باشد شما براساس سلیقه می توانید یکی از این طرح های درب لیزری را برای خود انتخاب کنید.

درب-ویلایی
درب-ویلایی

 

جنس درب حیاط طرح لیزری

 

درب حیاط لیزری هم از جنس آهن و یا از جنس فرفورژه و یا جنس چدنی می باشد. درب حیاط یا درب ویلایی لیزری ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته و متفاوت از درب های سنتی ویلایی می باشد.

درب فلزی لیزری با برش لیزری تمام ملزومات لازم یک درب با امنیت بالا می باشد. درب حیاط شیک و جدید با قیمت مناسب و پروفیل های فابریک و استاندارد و مستحکم ساخته شده است.

رنگ درب ویلایی برش لیزری رنگ پودری الکترواستایتک است که در برابر شرایط اب و هوای و تابش نور خورشید مقاوم است. درب برش لیزری با رنگ های الکترواستاتیک مات و کدر نمی شود و بسیار زیبا و شکیل می باشد.

  • درب ویلایی با قیمت ارزان
  • ویژگی های درب حیاط طرح لیزری
  • درب ویلایی برش لیزری شیک و مدرن کیفیت بالا و استحکام قابل قبولی دارد و تا مدت های طولانی  همراه خانه شما خواهد بود.
  • درب ویلایی برش لییزری در تمامی ساختمان ها اعم از ساختمان های ویلایی، ادارت، هتل ها، خانه باغ ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • درب ویلایی برش لیزری قابل سفارش بوده و به صورت تک لنگه، دو لنگه ، ریلی یا…. برای انواع ساختمان ها قابل استفاده می باشد. کیفیت درب ویلایی برش لیزری ملاک مهم در انتخاب آن است.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *