درب ویلایی فرفورژه – کلاسیک و مدرن

درب ویلایی با قیمت عالی در شرکت حفاظ صانعان

درب ویلایی اولین عنصری است که افراد در هنگام ورود به یک ساختمان با آن مواجه می‌شوند. انتخاب درب ویلایی زیبا در نمای کلی ساختمان بسیار تاثیرگذار است و بنابراین در هنگام خرید درب ویلایی باید به جنبه های زیبایی شناسی درب ویلایی توجه کرد و رنگ و طرح آن را متناسب با نمای خانه انتخاب نمود.

درب ویلایی که در این شرکت تولید می شود از نظر کیفیت بسیار عالی و مطلوب است زیرا برای ساخت آن از دستگاه های پیشرفته موجود در بازار برای مثال از جوشکاری کربن دی اکسید و رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک درجه یک استفاده میشود.

درب-ویلایی درب ویلایی در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی موجود است مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود و همچنین بر اساس نمای خارجی ساختمان یک درب ویلایی متناسب را انتخاب کنند.

انواع متنوع درب ویلایی مانند درب ویلایی فلزی طرح چوب، درب ویلایی فرفورژه، درب ویلایی شمالی و جنوبی، درب ویلایی پارکینگ و یا درب ویلایی نفر رو در مدلهای ساده، کلاسیک، سلطنتی و مدرن و بسیاری دیگر از طرح های بسیار زیبای درب ویلایی در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود.

 

 قیمت درب ویلایی در شرکت حفاظ صانعان

اگر قصد خرید درب ویلایی با کیفیت عالی و در عین حال قیمت مناسب را دارید بهتر است از شرکت حفاظ صانعان خرید خود را انجام دهید. در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید و با قیمت بسیار مناسبی در به ویلای مورد نظر خود را خرید کنید.

البته توجه داشته باشید که فاکتورهایی مانند ابعاد درب ویلایی و یا درب پارکینگ، طرح درب ویلایی، ارتفاع و همچنین متریال به کار رفته در ساخت درب روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

خرید درب ویلایی مدرن

 خرید اینترنتی درب ویلایی

درب ویلایی که در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و از نظر کیفیت متریال به کار رفته بسیار درجه یک و باکیفیت تلقی می شود. از طرف دیگر استحکام و امنیتی که درب ویلایی ساخت شرکت  حفاظ صانعان به همراه دارد می‌تواند خیال شما را از جلوگیری از ورود سارقین راحت کند.

 برای تماس با کارشناس فروش ما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *