درب ویلایی شیک

درب ویلایی حیاط شیک و زیبا برای ساختمان

قیمت درب ویلایی حیاط و شیک برای ساختمان شما در حفاظ صانعان بسیار مقرون به صرفه است. البته قیمت فاکتوری مهم است. اما درب حیاط ساختمان باید ویژگی هایی مانند زیبایی و استحکام نیز داشته باشد.

درب حیاط ساختمان و درب ویلایی برای حیاط در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. با توجه به اینکه شما چه نوع مدل دربی را انتخاب کنید، کارشناسان ما در حفاظ صانعان ، طرح درب حیاط را برای شما تولید و نصب می کنند.

زیبایی درب ویلایی یا درب پارکینگ سبب شده تا نما و چهره ساختمان شما شکیل به نظر برسد. پس درب حیاط خانه خود را زیبا انتخاب کنید. در حفاظ صانعان انواع درب حیاط اعم از درب ویلایی یا درب آپارتمان تک لنگه یا دولنگه یا سه لنگه یا درب پارکینگ طراحی و تولید می شود.

درب ویلایی شیک

انواع درب ویلایی حیاط

درب حیاط ساختمان مدرن و درب حیاط شیک و ساده در حفاظ صانعان ساخت و نصب می شود. درب ویلایی مدرن را از حفاظ صانعان بخواهید. انواع درب حیاط ساختمان از مدل ساده تا طرح دار، کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن و .. را می توانید از کارشناسان حفاظ صانعان بخواهید.

 

قیمت درب حیاط ساختمان

درب ویلایی شیک و زیبا در حفاظ صانعان تولید و نصب می شود. از ان جایی که قیمت حفاظ و درب حیاط یا درب پارکنیگ در حفاظ صانعان براساس نرخ مصوب اتحادیه است، از این رو شما می توانید قیمت درب حیاط مناسب را برای خود بخرید.

در حفاظ صانعان قیمت محصولات فلزی اعم از درب ویلایی یا درب پارکینگ یا درب آپارتمان ها برحسب نهادهای نظارتی تعیین می شود. قیمت درب حیاط در حفاظ صانعان با توجه به اینکه طرح شما چگونه باشد متغیر است. اما این مژده را به شما می دهیم که برای کسب رضایت مشتری قیمت ها مصوبه و همچنین مقرون به صرفه می باشد.

 

درب حیاط سلطنتی

درب حیاط دو لنگه یا سه لنگه

در حفاظ صانعان انواع درب حیاط دو لنگه و سه لنگه ساخت و نصب می شود. درب حیاط باید رنگ و مدل جذابی داشته باشد. زیرا نقطه کانونی هر ساختمانی است.

کیفیت درب ویلایی یا درب پارکینگ در حفاظ صانعان

حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد.

درب حیاط مدرن

نتیجه گیری از خدمات حفاظ صانعان در فروش درب حیاط آهنی ارزان

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل کنید.

تکنسین های حفاظ صانعان با توجه به جنبه های زیبایی شناسی و همچنین توجه به ضریب امنیتی، درب حیاط شیک با رنگ های جذاب و کیفیت مناسب را تولید می کنند.

برای تماس با کارشناس حفاظ صانعان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *