قیمت درب ویلایی شیک

درب ویلایی دربی برای زیبایی نمای خانه

درب ویلایی شیک حیاط می تواند امنیت خانه شما و زیبایی نمای خانه شما را تضمین کند. درب حیاط اولین چیزی است که در نمای ساختمان بسیار هویدا می شود. انتخاب بهترین و با کیفیت ترین و جدیدترین درب ویلایی مدرن به شما کمک کرده تا بهترین را برای خود داشته باشد.

درب ویلایی مدرن و شیک و جدیدترین درب حیاط ساخته شده سال با ترکیب تراشکاری های زیبا در حفاظ صانعان به شما مژده بهترین درب ویلایی منطقه را می دهد.

در حفاظ صانعان از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. درب حیاط با بهترین دستگاه های جوش co2 و همچنین رنگ آمیزی الکترواستاتیک با رنگ های براق و مات و زیبا و همچنین تراشکاری و ریزه کاری های دقیق و ظریف همگی روی کیفیت نهایی درب ویلایی یا درب پارکینگ تاثیر دارد.

درب حیاط مدرن

قیمت درب ویلایی شیک

درب حیاط یا درب ویلایی و خانه باغ براساس طرح و مدل و ابعاد مورد نظر تغییر می کند. درب حیاط سه لنگه یا دو لنگه و همچنین شمالی یا جنوبی بودن درب حیاط و یا نفر رو یا پارکینگی درب ویلایی یا درب حیاط از موارد تاثیر گذار در قیمت درب هستند.

در حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین شده و از این رو دیگر نگران هزینه های سر به فلک کشیده سایر شرکت ها و بازار نباشید.

 

درب حیاط سلطنتی

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی مدرن و شیک

قیمت مناسب، کیفیت بالای متریال ساخته شده، زیبایی و توجه به ضرایب امنیتی از فاکتورهایی هستند که سبب می شود یک درب ویلایی بهترین در نوع خود باشد. حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه سعی بر رضایت مشتریان دارد و تمامی این فاکتورها را رعایت می کند. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *