درب-ویلایی

درب ویلایی شیک و جدید با طرح مدرن

یکی از راه کارهایی که می توانید نمای خانه خود را زیبا نشان دهید، استفاده از درب ویلایی است. درب ویلایی مدرن و شیک می تواند روی دکوراسیون خارجی خانه تاثیر داشته باشد.

در نظر داشته باشید که درب ویلایی در طرح های متفاوت در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود. درب ویلایی فرفورژه و یا درب ویلایی استیل؛ درب ویلایی طرح چوب؛ درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه براساس طرحی که مد نظر دارید باید انتخاب کنید.

در شرکت حفاظ صانعان از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی استفاده می شود. برای مثال جوشکاری و برشکاری و یا تراشکاری در ساخت درب ویلایی از بهترین کیفیت ساخته می شود.

درب-ویلایی
درب-ویلایی

درب ویلایی انواع مختلفی دارد. درب حیاط فرفورژه – درب ویلایی مدرن استیل، درب حیاط فلزی با طرح شیک و کلاسیک – درب حیاط مدرن سلطنتی – درب حیاط ساده طرح چوب – درب حیاط مدرن فانتزی و … انواع درب ویلایی هستند.

درب حیاط در حفاظ صانعان با کیفیت بالایی تولید می شود. ساخت درب ویلایی یا درب حیاط با بهترین متریال و مواد و همچنین جوشکاری و برشکاری با ابزارهای با کیفیت سبب می شود تا در نهایت محصول ساخته شده بهترین در نوع خود باشد.

قیمت درب ویلایی مدرن

درب ویلایی مدرن شیک و جدید در شرکت حفاظ صانعان قیمت مناسبی داشته و این قیمت براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود. قیمت نهایی درب ویلایی مدرن براساس طرح و متریال ساخته شده در نظر می گیرد.

درب ویلایی نه تنها باید کیفیت خوبی داشته باشد بلکه زیبایی و قیمت آن نیز موثر است.

 

نتیجه گیری از خرید درب ویلایی مدرن

درب حیاط مدرن و شیک باید بتواند هم نمای خانه را زیبا جلوه دهد و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشد. در نظر داشته باشید که درب ویلایی مدرن و با قیمت مناسب همان چیزی است که برای ساختمان های خود در نظر دارید.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰  تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *