خرید درب ویلایی مدرن

درب ویلایی فرفورژه با قیمت مناسب

درب های ویلایی در مدل ها و طرحهای مختلفی تولید می شود که شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید. درب ویلای ساده و درب ویلای فرفورژه، درب ویلا کلاسیک؛ درب ویلا طرح چوبی، درب ویلا لوکس و…. همگی از انواع متفاوت درب ویلایی هستند که در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود.

یکی از مدل های درب ویلایی درب ساده است که در خانه های زیادی از این درب استفاده می شود. به دلیل اینکه در ساخت این درب از متریال کمتری استفاده می شود به همین دلیل قیمت کمتری نیز دارد. یکی از پرفروشترین درب های ویلایی ، درب ویلا مدرن و درب ویلایی مدرن می باشد.

درب ویلایی لوکس یکی از باکیفیت ترین درب هایی است که برای ساختمان استفاده می شود. این درب ها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند، طرفداران زیادی دارند. از ویژگی های این درب می توان به زیبایی، استحکام و دوام و امنیت آن ها اشاره کرد. درب ویلایی به صورت تک لنگه یا دولنگه تولید شده که تغییری در مدل آنها ایجاد نخواهد کرد.

قیمت درب ویلایی

اکثر افراد به دنبال درب ویلایی شیک برای ساختمان خود هستند برای اینکه خرید هوشمندانه ای داشته باشید کافیست از این شرکت خرید خود را انجام دهید. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه بوده و مقرون به صرفه است. قیمت درب ویلایی فرفورژه براساس وزن و همچنین طرح و ریزه کاری های آن تعیین می شود.

درب-ویلایی
درب-ویلایی

درب ویلایی فرفورژه

درب فرفورژه از مدل های درب آهنی است که با ظرافت خاصی تولید شده و به دو مدل کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. این مدل یکی از بادوام ترین درب هایی است که برای ساختمان مانند ویلا یا آپارتمان می توان آن را انتخاب کرد. به همین خاطر این مدل از درب ها بسیار پر فروش می باشند چرا که مدل ، طرح ورنگ دلخواه مشتری انجام می شود.

برای تماس با کارشناس فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *