انواع درب ویلایی شیک و جدید در شرکت حفاظ صانعان

دربهای ویلایی در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود هر فردی بر اساس سلیقه ای که دارد یکی از انواع دربهای ویلایی را برای خانه های مسکونی و همچنین برای ویلاهای خود انتخاب می کند.  درب ویلایی تاثیر زیادی روی نمای خانه دارد بنابراین باید در هنگام خرید درب ویلایی و همچنین این رنگ آن دقت بسیار زیادی به عمل آورد.

دربهای ویلایی در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگونی مانند درب ویلایی کلاسیک و طرح سلطنتی درب ویلایی مدرن یا کلاسیک و همچنین مینیمال درب ویلای فانتزی و یا درب ویلایی فلزی طرح چوب و غیره در این شرکت تولید می شود.

درب ویلایی شیک
خرید درب آهنی حیاط ارزان

 

در این شرکت برای ساخت درب ویلایی از دستگاههای پیشرفته و به روز در بازار ایران استفاده شده است برای مثال جوشکاری با کمک کربن دی اکسید انجام می‌شود و همین دلیل است که نقاط جوش اصلا مشخص نیست و در نهایت یک کارت حمید به مشتری تحویل داده می‌شود همچنین رنگ آمیزی درب های ویلایی با رنگهای الکترواستاتیک کوره ای درجه یک انجام می شود شما می توانید تا سالیان سال بدونه اینکه رنگ درب ویلایی خانه شما کم رنگ شود از آن استفاده کنید.

 

درب ویلایی که در این شرکت تولید می شود از نظر استحکام نسبت به سایر شرکت ها حرف اول را میزند زیرا تکنسین های ما ایمنی و استحکام به درب ویلایی را در کنار زیبایی آن در نظر می گیرند و تمامی ضرایب امنیتی در هنگام ساخت درب ویلایی را مد نظر قرار می دهند.

درب حیاط سلطنتی
قیمت درب آهنی حیاط و ویلا

 

قیمت انواع درب ویلایی

درب ویلایی در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می‌شود که هر کدام بر اساس ابعاد میزان کاری که روی آن انجام شده است قیمت‌گذاری می‌شود البته بهتر است توجه داشته باشید که در این شرکت قیمتها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاون تعیین می‌گردد بنابراین شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از این شرکت اقدام به خرید کنید توجه داشته باشید که خبری از گرانفروشی نیست و تمامی قیمت ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

 

 خرید اینترنتی انواع درب ویلایی با قیمت بسیار عالی و کیفیت بسیار مناسب

با توجه به اینکه درب ویلایی تاثیر بسیار زیادی روی نمای خارجی ساختمان دارد و از طرف دیگر کیفیت متریال به کار رفته در آن بسیار حائز اهمیت می باشد بنابراین در این شرکت روی این دو فاکتور بسیار توجه شده است البته زیبایی و قیمت بسیار مناسب درب ویلایی در این شرکت از دیگر فاکتورهای است که نمی‌شود آن را نادیده گرفت که می‌توانید با یک قیمت بسیار مناسب هر آن چیزی را که آرزو دارید را خریداری کنید.

برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *