نرده حفاظ بالکن حافظ امنیت ساختمان

ساخت و نصب انواع نرده بالکن فرفورژه و فلزی در طبقه اول، ویلا و یا حفاظ بالکن کودک و … سبب می شود تا امنیت حفظ شود. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ بالکن هم می توانید زیبایی ساختمان را دوچندان کند و هم اینکه امنیت را ایجاد کند.

حفاظ تراس شیک

نوع حفاظ یا نرده بالکن در زیباتر شدن بالکن بسیار تاثیر گذار است. حفاظ بالکن در جنس و مدل های مختلفی تولید می شود که نوع فرفورژه رایج ترین نوع حفاظ است که برای ساختمان ها و ویلاها استفاده می شود.

فرفورژه یک نرده حفاظ فلزی است که با طرح های خاص و مدرنی که دارد می تواند ظرافت و زیبایی منحصر به فردی را خلق کند. محصولاتی که از فرفورژه ساخته می شوند کیفیت بالا و استحکام بسیار قابل قبولی دارند و به راحتی خم نمی شوند.

 

از فلز فرفورژه برای ساخت حفاظ بالکن و تراس ها زیاد استفاده می شود. برای ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری این نرده بالکن زیبا می تواند نقش مهمی در خلق فضایی خاص ایفا کند.

 

قیمت نرده حفاظ بالکن

حفاظ بالکن فرفورژه در عین حال که زیبایی دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای تعیین قیمت نرده حفاظ بالکن کودک و یا نرده حفاظ بالکن خاص و کلاسیک و … باید طول و عرض را اندازه گیری کنید.

در نظر داشته باشید که متریال، نوع جوشکاری و برشکاری، نوع رنگ و تراکم و طرح نرده روی قیمت نهایی تاثیر دارد. به طور کلی قیمت نرده فرفورژه بالکن براساس دو عامل مهم تراکم و نوع مواد پروفیل محاسبه می شود.

محافظ بالکن و تراس

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بالکن فرفورژه

به منظور حفاظت از محیط داخلی خانه و همچنین برای حفاظت از کودکان و پیشگیری از سقوط حفاظ بالکن برای ساختمان نصب می شود.

انواع مختلف تصاویر نرده حفاظ بالکن در سایت حفاظ صانعان موجود است که شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از انواع این نرده حفاظ شیک را برای خود انتخاب کنید.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

چرا حفاظ صانعان ؟؟؟

۱_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه  خرید نمیکنید(هزینه کمتر)

۲_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق  از محل صورت میگیرد(ظرافت

۳_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *