نرده تراس و بالکن – قیمت حفاظ نرده بالکن فلزی

نرده بالکن از جمله اقلام مهم برای خانه هایی است که تراس دارند. حفاظ بالکن سبب افرایش امنیت ساختمان شده و از سقوط افراد جلوگیری می کند. از طرف دیگر نرده بالکن نقش شایانی در نما و ظاهر ساختمان دارد. نقش دیگری که حفاظ بالکن دارد و به مراتب پررنگ تر هم است، امنیت حاصل از آن است.

ز مزیت های مهم حفاظ تراس فلزی بالکن می توان  به استحکام و قابلیت های فرم دهی آن اشاره کرد. با توجه به اینکه جنس حفاظ بالکن فلزی از پروفیل است، در نتیجه دارای استحکام بالایی است و با رنگ الکترواستاتیکی که روی آن را پوشانده ست، قابلیت ضدزنگ پیدا می کند که بسیار حائز اهمیت است.

مزیت دیگر حفاظ بالکن این است که این حفاظ در طرح ها و شکل های مختلفی وجود دارد. به دلیل شکل پذیری خاص این حفاظ می توان هر طرح و نقشه ای که داشت را روی این حفاظ پیدا کرد.

نرده بالکن حاوی ۴ مدل از جمله مدرن، سی ان سی، فرفورژه، لوکس است. بهترین مدل نرده بالکن مدلی است که هم امنیت و هم زیبایی داشته باشد.

توجه داشته باشید که حفاظ بالکن باید به گونه ای باشد که تا حدود زیادی از ورود سارقین نیز جلوگیری کند. به صورت کلی نرده بالکن باید از سقوط افراد به پایین جلوگیری کند و نمای زیبایی در ساختمان پدید آورد.

عوامل موثر بر قیمت نرده بالکن در زیر ارائه شده است:

  1. روش ساخت
  2. متریال به کار رفته در ساخت نرده بالکن
  3. نوع رنگ آمیزی
  4. نوع جوشکاری
  5. ابعاد کار
  6. میزان خرج کار و ظریف کاری
  7. جنس نرده بالکن
  8. طول، عرض ارتفاع نرده بالکن
  9. وزن بالکن

 

قیمت حفاظ تراس
نرده بالکن

توجه داشته باشید که قیمت نرده تراس یا نرده بالکن فرفورژه با نرده تراس یا حفاظ بالکن مدرن آهنی تفاوت دارد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق حفاظ بالکن بهتر است با کارشناس فروش ما در حفاظ صانعان تماس بگیرید.

حفاظ مخصوص بالکن مانند حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. ازجمله پرفروش ترین حفاظ های بالکن شامل:

  1. نرده بالکن فرفورژه
  2. نرده بالکن ساده
  3. نرده بالکن مدرن
  4. نرده بالکن cnc

 

تمامی نرده حفاظ های ساخته شده در حفاظ صانعان از بهترین متریال موجود استفاده کرده اند.ما در این شرکت از آلیاژهای با کیفیت بهره مند شده ایم تا در برابر شرایط محیطی مانند خوردگی، فرسایش، باران، نور آفتاب و …. دچار آسیب نشود.

زیبایی بالکن در نمای ساختمان تاثیر زیادی می گذارد. پس اگر به فکر جذاب تر کردن خانه خود هستید، می توانید از تغییر شکل بالکن و تراس خانه شروع کنید. رده بالکن نقش اساسی در نمای خارجی ساختمان ایفا میکند و می­تواند به یکی از عناصر زیبایی فضای خارجی ساختمان تبدیل شود. همینطور می توانید از سبک ها گوناگون و متناسب با سلیقه ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید

 

نرده تراس خانه خود را تغییر دهید و از حفاظهای جدید و طرح دار استفاده کنید. نرده های بالکن در انواع مدل ها در بازار عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

قیمت حفاظ تراس

قیمت نرده حفاظ تراس

قیمت نرده بالکن اهمیت می دهید، باید بدانید که قیمت حفاظ بالکن به حجم آهن به کار رفته و مدل نرده فلزی بالکن بستگی دارد. مثلا در حفاظ بالکن فرفورژه، قیمت نهایی به تعداد و پیچیدگی گلهای فرفورژه و وزن آهن استفاده شده بستگی دارد. البته از دیگر عوامل موثر در قیمت نرده آهنی بالکن می توان به جنس نرده ها اشاره داشت. همچنین ارتفاع، طول و همچنین عرض نرده نیز در نحوه قیمت گذاری نرده از اهمیت بالایی برخوردار است.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و شما می توانید با خیال راحت و با قیمت مقرون به صرفه محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

بهترین حفاظ برای بالکن

نرده بالکن ، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش­های ساختمان افزایش می دهد. شما. باید به این نکته توجه داشت که بالکن هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به سادگی می توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می­بایست از نرده حفاظ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *