حفاظ آکاردئونی شیک

نرده حفاظ آکاردئونی سخن از امنیت می گوید.

 

 

خرید حفاظ آکاردئونی کشویی کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد، شما می توانید انواع نرده حفاظ کشویی آکاردئونی دو گل، حفاظ کشویی سه گل، حفاظ کشویی چهارگل و …. را برای خانه تهیه کنید. درب آکاردئونی یک سازه تاشو است که برای افزایش امنیت بر درب ورودی اپارتمان  نصب می شود. این درب ها از اهن ساخته شده و روی قاب درب نصب می گردند. توجه داشته باشید که درب آکاردئونی با هدف حفظ امنیت در واحدهای آپارتمانی، مغازه ها و انبارها به کار می روند.

اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است.

خرید درب کشویی آکاردئونی
خرید درب کشویی آکاردئونی

 

نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی در حفاظ صانعان

درحفاظ صانعان حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. یعنی خبری از قیمت های گزاف و سربه فلک کشیده سایر شرکت ها نمی باشد. حفاظ شیک آکاردئونی با توجه به مدل و همچنین تعداد لایه های مخفی به کار رفته در آن قیمت نهایی را تعیین می کند.

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ شیک آکاردئونی

نرده آکاردئونی یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد. زیرا سارقین را از ورود به خانه منع می کند. استحکام و زیبایی نرده کشویی آکاردئونی و همچنین کیفیت ساخت آن در ایران سازه بی نظیر است. برای تماس با کارشناس فروش جهت مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *