نرده نخل مرداب

 نرده حفاظ دیوار نخل مرداب در شرکت حفاظ صانعان

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب یک حفاظت نسل جدید است که از گل های زیبای نخل مرداب روی میلگرد های خود بهره مند شده است.  این نرده حفاظ زیبایی بسیار منحصر به فردی دارد و شما می توانید با کمک آن هم امنیت و هم زیبایی نمای ساختمان خود را بیش از پیش منحصربه‌فرد و زیباتر نمایید.

با توجه به اینکه سارقین از شکاف های امنیتی موجود در خانه استفاده می کنند و برای ورود به ساختمان از شکاف های امنیتی ورود می‌کنند بنابراین شما باید بسیار هوشمندانه عمل کرده و دیوار حیاط مانند آپارتمانی و ویلای خود را ایمن کنید تا سارقین توانند به راحتی از روی دیوار عبور کرده و به خانه شما دست پیدا کنند .

در  شرکت حفاظ صانعان از جوشکاری کربن دی اکسید برای جوشکاری و همچنین از رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک درجه یک برای رنگ کردن نرده حفاظ نخل مرداب استفاده شده است.

نرده روی دیوار نخل مرداب در تهران
حفاظ دیوار نخل

 

 قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب در  شرکت حفاظ صانعان

با توجه به اینکه قیمت‌ها امروزه بسیار زیاد شده است و از طرف دیگر کیفیت محصولات کم شده است اما ما در این شرکت به شما اطمینان می دهیم که قیمت‌ها متناسب و بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود از طرف دیگر کیفیت محصولات ما در این شرکت کاهش پیدا نکرده است.  قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب بر اساس ابعاد تراکم و ارتفاع و تعداد گل های بکار رفته روی آن تعیین می‌شود بنابراین ممکن است یک  حفاظ با ارتفاع کمتر و یا تعداد گل کمتر  از نظر قیمت مناسب تر از یک حفاظ با ارتفاع بیشتر و یا تعداد گل بیشتر باشد.  اما به صورت کلی ارتفاع بالاتر تراکم بیشتر و تعداد گل زیادتر امنیت بیشتری را نیز به همراه دارد.

حفاظ نخل مرداب طرح شیک
نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

 

 خرید اینترنتی حفاظ دیوار نخل مرداب

حفاظ دیوار نخل مرداب زیبایی بسیار منحصر به فردی را به نمای خانه هدیه می دهد زیرا از گل های زیبای طبیعت الهام گرفته است و شما می توانید نمای ساختمان خود را بیش از پیش زیبا تر جلوه دهید. از طرف دیگر امنیت ساختمان با کمکی حفاظت زمین می شود زیرا این نرده حفاظ مانند نگهبانی از جنس آهن آلات بوده و اجازه ورود به هیچ جنبنده ای را نمی دهد.

 برای تماس با کارشناس فروش ما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *