آردواز سقف شیروانی

آردواز سقف شیروانی بهترین انتخاب برای پوشش سقف خانه شما

برای اینکه بهترین سقف شیروانی را برای خود انتخاب کنید که هم کیفیت و هم دوام عمر بالایی داشته باشد و در عین حال بتواند زیبایی سقف خانه شما را نیز دو چندان کند بهتر است از سقف شیروانی شیک و جدید آردواز بهره مند شوید.

ویژگی های آردواز:

  • آردواز یکی از بهترین سقف شیروانی است که دوام و مقاومت بالایی داشته و در برابر نفوذ هر گونه عامل خارجی مانند باران و گرد و خاک و… جلوگیری می کند.
  • آردواز همچنین سبک وزن بوده و در عین حال استحکام کافی برای پوشش و مقاومت در برابر باد و طوفان ها را دارد.
  • آردواز به دلیل متریال به کار رفته در آن در برابر گرما و سرما سقف خانه را به خوبی عایق بندی می کند.

آردواز سقف شیروانی با قیمت مناسب

قیمت آردواز در حفاظ صانعان

آردواز یکی از محصولات پرکاربرد برای پوشش سقف های شیب دار به حساب می آید. سقف آردواز زیبایی خاصی نسبت به سقف های دیگر دارد و به صورت شیب دار یا مورب می باشد که همین امر مانع از سنگینی سقف می شود. در حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی و اتحادیه تعیین شده و از این رو قیمت مناسبی دارد.

 

قیمت سقف شیروانی آردواز

نتیجه گیری از سقف شیروانی با آردواز در حفاظ صانعان

آردواز با پوشش خوبی که دارد به یک گزینه رایج برای پوشش سقف های شیروانی تبدیل شده است. انواع آردواز فلزی طول عمر و ماندگاری بالایی داشته و همچنین شکست ناپذیری و غیر قابل نفوذ بودن آن از ویژگی های آن می باشد. همچنین رنگ پذیری های متنوع آردواز فلزی از دیگر فاکتورهای مثبت این محصول است.

آردواز ها برای پوشش سقف شیروانی، بالا پنجره ها، آلاچیق ها، بالای درب خانه برای محافظت از نمای ساختمان استفاده می شود. به عبارتی آردواز ها بهترین و مناسب ترین انتخاب برای افزایش استحکام و زیبایی سقف خانه ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *