درب آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی چقدر است؟

امنیت درب آکاردئو.نی بسیار بالا بوده و با وجودر درب آکاردئونی شما می توانید از امنیت خانه خود مطمئن شوید. درب آکاردئونی که یک سازه باز و بسته شو بوده  و به صورت ریلی باز و بسته می شود برای افزایش امنیت روی درب خانه نصب می شود. درب آکاردئونی با هدف حفظ امنیت در واحدهای آپارتمانی، انبارها و مغازه ها به کار گرفته می شود.

درب آکاردئون روی درب اصلی نصب شده به همین دلیل مانعی برای ورود سارقین به شمار می رود. به طور کلی ساختار درب آکاردئونی بر مبنای پرچ است و با باز شدن پرچ اصلی تمام ساختار و شبکه ریزی درب آکاردئونی از هم می پاشد. سارقین معمولا با استفاده از دریل شارژی یا پیچ گوشتی اقدام به باز کردن درب آکاردئونی می کنند. البته که این کار سبب سروصدای زیادی می شود.

از مهمترین دلایلی که وجود درب آکاردئونی بسیار مهم است این است که به عنوان یک حفاظ ایمنی خوب عمل میکند و طرح های جدید ان قابل باز شدن با دریل و پیچ گوشتی نیست. دربهای آکاردئونی از تیغه هایی با ضخامت بسیار مناسب حداقل ۵۰ میلی متر ساخته شده و به همین دلیل شکستن آن سخت می شود. همچنین امکان زدن چندین قفل روی ان وجود دارد و باعث امنیت بیشتر درب آکاردئونی می شود.

 

مزایای درب آکاردئونی و قیمت آن

درب آکاردئونی از مزایای زیادی برخوردار است. برای مثال فضای اشغالی کم در عین کاربردی بودن، استحکام بالا، امکان استفاده از چندین قفل، رنگ پذیری در رنگ های متنوع، امنیت و زیبایی بالا و …. از طرف دیگر قیمت مناسب این درب آکاردئونی از دیگر مزایای آن است. در شرکت قیمت درب آکاردئونی براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو قیمت بسیار مناسبی دارد.

قیمت درب آکاردئونی براساس طرح، مدل، متریال استفاده شده در ساخت درب آکاردئونی و … تعیین می شود.

 

بهترین درب آکاردئونی چه نوعی است؟

بهترین نوع درب آکاردئونی باید معیارهای زیر را داشته باشد تا امنیت ساختمان افزایش یابد. حداقل تعداد لوزی یک درب آکاردئونی با کیفیت بالا باید  سه ردیف لوزی باشد. یک حفاظ استاندارد باید قفل استاندارد داشته باشد. استفاده از قفل های کتابی با کیفیت از دیگر مواردی است که امنیت حفاظ را به مراتب بالاتر می برد.

حفاظ اکاردئونی نباید از ضایعات آهن ساخته شده باشد بلکه باید از متریال با کیفیت ساخته شود تا امنیت خانه را به مراتب افزایش دهد.

فاصله تسمه ها در درب آکاردئونی بسیار مهم است و فاصله باید در یک حد استاندارد باشد زیرا اگر فاصله تسمه ها بیش از اندازه استاندارد باشد، سارقین می توانند به راحتی درب آکاردئونی را از هم بپاشانند.

برای نصب درب آکاردئونی باید چهارچوب به دقت اندازه گیری شود تا اندازه های درب  آکاردئونی با چهارچوب درب دقیقا اندازه شود.

بهترین قفل های مورد استفاده برای درب آکاردئونی، قفل های توکار هستند. البته قفل های روکار خوبی نیز برای درب آکاردئونی ساخته یم شود. به صورت کلی بهترین درب اکاردئونی دربی است که از متریال با کیفیت و استاندارد ساخته شده باشد و نحوه پرچ بندی و تسمه بندی نیز باید استاندارد باشد تا امنیت خانه افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *