حفاظ دیوار طرح لیلیومی

تراکم حفاظ لیلیوم

بسیار پیش آمده که مشتریانی که از تیم ما درخواست مشاوره دارند،‌ سوال می کنند بهترین حفاظ روی دیوار چیست؟‌ یا چه حفاظی مناسب ماست؟‌ در غالب موارد جدای از حفاظ شاخ گوزنی که از هر نظر مورد تایید تیم ماست، ما حفاظ لیلیومی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم. در واقع اگر علاوه بر امنیت به زیبایی نمای خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از حفاظ طرح لیلیوم است. این حفاظ در میان دیگر حفاظ های روی دیوار به چنان محبوبیتی رسیده که به آن حفاظ سلطنتی نیز می گویند.

اما در این بین یک مسئله مهم وجود دارد، تراکم حفاظ لیلیوم باید چقدر باشد تا امنیت لازم را برای ما تامین کند؟ و یا ارتفاع آن چه مقدار باشد؟‌ قیمت حفاظ لیلیومی چقدر است؟ و اصلا صرفه اقتصادی دارد یا خیر. و سوالاتی از این دست.

در این بخش سعی شده به این دست سوالات پاسخ دهیم.

حفاظ طرح لیلیوم یکی از شیک ترین حفاظ های روی دیوار محسوب می شود که ایده طرح آن از گل های لیلیوم گرفته شده است. زاویه شاخ های گل لیلیوم طوری است که عبور و مرور را در باغ های گل سخت می کند. البته حفاظ های طرح لیلیومی در دو مدل گل دار و بدون گل تولید می شود و آن چیزی که بیشترین خاصیت ایمنی را به این حفاظ ها می دهد شاخه های آن است. گل های حفاظ صرفاً جهت زیبا تر شدن استفاده می شود که بسته به سلیقه مشتری می توان تعداد گل ها را کمتر و یا بیشتر کرد.

از نظر استقامت و امنیت این حفاظ ها می توان این اطمینان را به مشتری داد که نسبت به بقیه حفاظ های  دیواری امن تر و زیبا تر خواهد بود. این حفاظ روی دیوار را معمولاً در دو رنگ متفاوت رنگ آمیزی می کنند تا زیبایی و جلوه منحصر به فرد خود را به خوبی نمایان سازد. افزون بر این نصب این حفاظ کار دشواری است که حتماً باید به کادری کار آزموده و حرفه ای سپرده شود چرا که ممکن هر گونه اشکال و اشتباه در نصب حفاظ باعث لطمه زدن به ضریب ایمنی آن شده و ممکن است از درجه کیفیت آن بکاهد.

هر بوته ۱۵ عدد گل لیلیوم، شاسی پروفیل ۲۰*۳۰ و میلگرده ده دارد.

استاندارد این حفاظ در هر متر دو و یا سه گل بوته (در هر گل بوته پانزده گل وجود دارد) می باشد.

افزون بر آن، به دلیل گسترش از مرکز بودن این حفاظ، امکان ساخت در ارتفاع های سفارشی نیز می باشد.  این حفاظ گسترش از مرکز بوده که امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می سازد. ارتفاع حفاظ لیلیوم از هشتاد سانتی متر به بالا است؛ این ارتفاع حداقل ارتفاعی است که در حفاظ صانعان ساخته می شود چرا که کوتاه تر از این به کیفیت کار صدمه زده و باعث افت کیفیت محصولات ما می شود. گفتنی است که بهترین و ایده آل ترین ارتفاع این حفاظ ۱۲۰ سانت است.

و اما تراکم؛ یک طول دو متری را در نظر بگیرید که روی آن شاخه هایی جوش خورده است. به تعداد این شاخه ها تراکم می گویند. بدیهی است که هرچه تعداد این شاخه ها بیشتر باشد، شاخه ها به هم نزدیک تر هستند و تراکم بالا تر است. به طور شفاف باید گفت که اصولا تراکم حفاظ لیلیوم بالا است. و اصلاً این حفاظ را به تراکم بالای آن می شناسند. گفتیم که در هر پلان دو متری پانزده عدد گل بوته هست و این باعث می شود شاخه ها حسابی به هم نزدیک شده و تراکم آن در حدی باشد که هیچ سارقی نتواند از آن عبور کند.

عرض این حفاظ را نیز کمتر از پنجاه سانتی متر تحویل مشتری نمی دهیم. چرا که با توجه به عرص استاندارد دیوارها که معمولا ۴۰ سانتی متر هستند، با بیشتر بودن عرض حفاظ حتی دیگر جایی برای دست انداختن به دیوار و بالا آمدن سارقان نیز وجود نخواهد داشت.

در نتیجه می توانید به راحتی به این حفاظ اعتماد کنید و با خیال راحت حفاظت جان و مال خود را به آن بسپارید! چرا که اصولاً وقتی سارقی با این سبک حفاظ رو به رو می شود فوراً از نیت شوم خود منصرف می گردد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *