درب کشویی آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی ساختمان در برابر سارقان قد علم کرده است.

درب آکاردئونی در طرح های مختلف از جمله سه لوزی، دو لوزی و چهارلوزی و یا تمام لوزی برای حفاظت از ساختمان شما به کار می رود. درب کشویی یا ریلی که در برابر سارقان مستحکم است و به آن ها اجازه عبور به منزل را نمی دهد، گزینه خوبی برای حفاظت است.

 

چرا نرده حفاظ آکاردئونی بهترین انتخاب است؟

حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا دولوزی پرچ مخفی امنیت ساختمان را بیش از پیش تضمین می کند زیرا هیچ راه عبوری برای سارقان باز نمی گذارد. نرده آکاردئونی برای درب آپارتمان در حفاظ صانعان به گونه ای است که در مدل ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود.

نرده حفاظ آکاردئونی با قیمت مناسب

نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود.

حفاظ کشویی آکاردئونی مدل ایتالیایی

حفاظ کشویی آکاردئونی به صورتی است که می توان طرح های مختلف را روی آن پیاده سازی کرد. از جمله نرده آکاردئونی مدل ایتالیایی با پرچ مخفی است که هیچ راهی را برای رسیدن به درب ساختمان فراهم نمی کند.

حفاظ آکاردئونیقیمت نرده حفاظ آکاردئونی

حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات از جمله نرده روی دیوار و حفاظ پنجره و همچنین درب ویلایی و حفاظ آکاردئونی توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان فراهم کند. درب آکاردئونی ساختمان در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه ونهادهای مربوطه تعیین می شود. از این رو قیمت نرده حفاظ ساختمان آکاردئونی در حفاظ صانعان بسیار مقرون به صرفه است.

درب ضد سرقت کشویی آکاردئونی در حفاظ صانعان نه تنها مدل و تنوع بالایی دارد. بلکه رنگ آمیزی با کیفیت و متنوعی نیز برخوردار است.

برای تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *