قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان

درب آکاردئونی با قیمت عالی و طراحی مدرن

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود.

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

 

قیمت حفاظ آکاردئونی

از قدیم الایام گفته اند کار از محکم کاری عیب نمی کند. با توجه به اینکه بهتر است قبل از وقوع هر حادثه ای از آن پیشگیری کرد لذا باید حفاظ آکاردئونی را برای درب خانه نیز نصب کرد. سارقین امروزه در کمین هستند تا دارایی شما را به تاراج ببرند. اما شما باید از این حادثه جلوگیری کنید، یکی از روش های ایمن کردن خانه، استفاده از نرده آهنی درب ورودی خانه است که به اسم حفاظ آکاردئونی معروف شده است.

نرده حفاظ آکاردئونی برای درب کارگاه ها، حفاظت ورودی و مراکز تجاری، حفاظ ورودی گاراژ ها – حفاظ پله برقی و …. کاربرد دارد. حفاظ مطمئن و ضد دزدی که درب آپارتمان شما را محفوظ نگه می دارد، همین درب آکاردئونی است. شکل آن به صورت ساز اکاردئون است و به صورت کشویی باز و بسته می شود.

بری حصول امنیت بیشتر در درب آکاردئونی می توان از قفل های توکار و روکار استفاده کرد که کار باز کردن درب آکاردئونی را برای سارقین سخت می کند. چند قفله بودن درب آکاردئونی یکی از راهکارهای امنیتی برای افزایش ضریب امنیت ساختمان است.

درب آکاردئونی

رنگ درب آکاردئونی

رنگ حفاظ آکاردئونی معمولا رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، برنز، مسی، شیری، سفید و … است. البته رنگ درب آکاردئونی به سلیقه مشتری تعیین می شود. جنس رنگ در ظاهر درب آکاردئونی تاثیر زیادی دارد. در حفاظ صانعان از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود که تاثیر زیادی در نمای درب آکاردئونی داشته و از دوام و درخشندگی بیشتری نیز برخوردار است.

 

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی

برای محاسبه حفاظ آکاردئونی کشویی درب آپارتمان نیاز است که طول درب را در عرض درب ضرب کرده و سپس عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب نمایید. قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی آپارتمان به عواملی از جمله جنس فولاد به کار رفته، نوع رنگ آمیزی، نوع جوشکاری و میزان قیمت روز آهن بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *