خرید درب کشویی آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی شیک

خرید و فروش درب آکاردئونی مدرن و جدید

درب آکاردئونی یکی از مهمترین خطوط دفاعی برای امنیت منزل به شمار می رود. سازندگان ساختمان های مسکونی و آپارتمانی همیشه درب آکاردئونی را پیشنهاد می کنند، زیرا این حفاظ می توانند امنیت ساختمان را تا حد زیادی بالا ببرد. استفاده از تسمه های آهنی قوی و محکم  و قفل های درجه یک که ضد اسید و ضد تزریق است، می تواند یک گزینه عالی برای امنیت ساختمان باشد.

حفاظ آکاردئونی با توجه به ساختار خود به صورت افقی و عمودی و لایه های مخفی در کنار هم یک سازه ایمن را تشکیل می دهند. ساختار اصلی درب آکاردئونی به شکل ساز آکاردئونی است که به صورت کشویی باز و بسته می شود.

بهترین درب آکاردئونی، حفاظی است که امنیت، استحکام و زیبایی کافی داشته باشد و در عین حال خیال افراد را از بابت امنیت ساختمان حفظ کند. در هنگام خرید درب آکاردئونی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. جنس درب آکاردئونی
  2. طراحی زیبا و رنگ کوره ای الکترواستاتیک آن
  3. نصب حرفه ای و با دقت
حفاظ آکاردئونی شیک
حفاظ آکاردئونی شیک

امنیت درب آکاردئونی

درب آکاردئونی به دلیل ساختار مشبک و تیغه هایی که به صورت افقی و عمودی در کنار همدیگر قرار گرفته اند، از امنیت بالایی برخودار است. قفل های توکار و روکار نیز سبب افزایش امنیت حفاظ آکاردئونی می شوند. درب آکاردئونی باید از متریال مرغوب و میلگردهای با کیفیت ساخته شده باشد تا بتواند در برابر ضربه و چکش مقاوم باشد. همچنین قفل توکار و روکار نیز باید در برابر تزریق اسید مقاوم باشد و استحکام کافی در برابر چکش داشته باشد.

 

درب آکاردئونی کشویی یعنی امنیت بی نظیر
درب آکاردئونی کشویی یعنی امنیت بی نظیر

 

قیمت درب آکاردئونی

لیست قیمت درب آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان از طریق سایت قابل محاسبه است. به دلیل هوش مصنوعی به کار برده شده در سایت شما می توانید مشخصات درب  آکاردئونی مورد نظر خود را وارد کرده و سپس قیمت نهایی محصول را دریافت کنید.

قیمت حفاظ آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در زیر به معیارهای موثر در قیمت گذاری حفاظ آکاردئونی اشاره می کنیم.

  1. نوع میلگرد و برند میلگرد مورد استفاده در ساخت حفاظ آکاردئونی
  2. ابعاد درب آکاردئونی
  3. طرح آکاردئونی
  4. میزان خرج کار

در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها را به صورت بهینه ارائه می دهیم تا تمامی مشتریان بتوانند خریدی ایده ال داشته باشند، از طرف دیگر برای اینکه بتوانیم قیمت درب آکاردئونی را مقرون به صرفه کنیم، هیچ گاه از کیفیت نکاسته ایم. شعار شرکت ما حفظ کیفیت در کنار ارائه قیمت مناسب است.

برای ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره و همچنین دریافت کاتالوگ تصاویر درب آکاردئونی می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *