نرده دیوار نیزار

حفاظ بوته ای راهیست به سوی امنیت بی نهایت

 

تراکم و قیمت حفاظ بوته ای در حفاظ صانعان

  • تراکم و قیمت نرده روی دیوار بوته ای در حفاظ صانعان سوالی است که مشتریان ما سوال می کنند. تراکم که یعنی میزان نزدیکی میگرد های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ بوته ای: از این رو هر چه تراکم و ارتفاع میلگردها بیشتر باشد، آنگاه قیمت نیز افزایش می یابد.
  • تراکم حفاظ بوته ای که از میلگرد با شماره ۱۰ ساخته می شود، سبب می شود تا استحکام و ضد خمیدگی آن افزایش یابد.
  • حفاظ ایمنی نرده روی دیوار بوته ای یکی از حفاظ هایی است که با شکل و طرح خاصی که دارد سبب می شود تا خانه شما ایمن بماند. در نظر داشته باشید که حفاظ آهنی بوته ای روی دیوار خانه سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شوند.
  • حفاظ بوته ای یکی از پرتراکم ترین نرده حفاظ دیوار است که در ساختمان های تجاری یا مسکونی مانند ویلا یا باغ و همچنین هتل، فروشگاه یا پایگاه های نظامی و همچنین سفارت ها می توان به کار برد.
  • نرده حفاظ بوته ای شکل پرتراکم نرده شاخ گوزنی است، این تراکم به این معنی است که میلگردها با تراکم بیشتری در کنار هم قرار گرفته اند و جایگاهی برای عبور سارقین نمی گذارذ.
  • حفاظ آهنی نرده دیوار بوته ای سبب افزایش حفاظت از دیوار ساختمان می شود به همین با خرید این حفاظ که طرح خود را از بوته خاری بیابان الهام گرفته است، امنیت را به همراه داشته باشید.
نرده حفاظ بوته ای
نرده بوته ای قیمت

قیمت حفاظ بوته خاری

بحث هر چه باشد، بحث هزینه همیشه داغ تر است! در حفاظ صانعان ما نه تنها به کیفیت بالای محصول می اندیشیم بلکه سعی در کاهش هزینه ها نیز داریم تا قیمت حفاظ دیوار بوته ای به اندازه ای مقرون به صرفه باشد که هر فرد با هر بودجه ای بتواند آن را تهیه کرد. همچنین تراکم و میزان میلگردهای به کار رفته در نرده آهنی بوته نیز در قیمت تاثیر گذار است.

قیمت حفاظ بوته ای نسبت به حفاظ شاخ گوزنی که بسیار به همدیگر شبیه هستند، بر مبنای میزان تراکم و ارتفاع درخواستی تعیین می شود.

نرده دیوار بوته ای
نرده حفاظ دیوار بوته با قیمت مناسب

امنیت نرده حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای امنیت بیشتری را نسبت به حفاظ شاخ گوزنی دارا است. زیرا هم ارتفاع و هم میلگردهای نرده بوته ای بیشتر از شاخ گوزنی است.

حفاظ بوته ای یکی از دیگر انواع نرده حفاظ روی دیوار حیاط است. انواع حصار آهنی شامل حفاظ شاخ گوزنی، نرده بوته ای، حفاظ لیلیوم، نرده نیزار، حفاظ سرنیزه و نرده نخل مرداب می باشد. اما زمانی که صحبت از نرده بوته ای می شود، سارقان خم به ابرو می آورند! این نرده آهنی روی دیوار با امنیت بی نظیرش زبانزد شده است.

نرده روی دیوار با طرح بوته سبب شد است تا دیوار حیاط شما با طبیعت آشتی کند. بوته های خاردار را که تیغ آن ها زهر چشمی است برای افکار شوم و بدنیت سارقان، از ضریب امنیتی بالایی برای ممانعت از عبور برخوردار است.

حفاظ روی دیوار حیاط بوته ای با شما در مورد امنیتی بی وقفه سخن می گوید.

حفاظ دیواری بوته ای طرحی بوده که بسیار مورد سلیقه مشتریان قرار گرفته است. از این رو با تهیه نرده حفاظ ساختمان بوته ای از حفاظ صانعان شما نیز هم زیبایی ساختمان و هم امنیت ساختمان خود را تضمین کنید.

نرده حفاظ بوته شیک
قیمت نرده بوته خاری آبشاری

چرا حفاظ بوته ای برای دیوار انتخاب کنیم.

  • نرده روی دیوار بوته ای که ساختمان شما را ایمن می کند از روی بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است. در واقع دست زدن و رد شدن از بوته های خاردار بلند کاری سخت است. از این رو همان طرح با در نظر گرفتن ضریب ایمنی اکنون در روی دیوار یا روی درب و پشت پنجره خانه ها شما نقش بسته است.
  • این فنس دیواری سبب می شود تا امنیت ساختمان شما در برابر سارقین فرصت طلب افزایش یابد.
  • با توجه به زیبایی این طرح روی دیوار مکان های اداری مانند فرودگاه یا مدارس و پایگاه های نظامی نیز این حفاظ به کار می رود.

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ روی دیوار بوته ای

در ساختمان شما وجود حفاظ آهنی یا فلزی روی دیوار سبب می شود تا هیچ جنبده ای وارد خانه شما نشود. شکل و مدل نرده بوته ای سبب می شود تا خواسته شما عملی شود.

  • برای خرید نرده حفاظ آهنی بوته ای کافیست با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید تا از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید.
  • ارسال سفارش به سراسر کشور در حفاظ صانعان تنها با یک تماس شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *