قیمت نرده شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت را فریاد می زند.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پرطرفدارترین نرده حفاظ دیوار است که می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. به خاطر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی با کیفیت بالا و استحکام و مقاوم بالا سبب می شود تا هیچ راهی برای ورود سارقین باز نماند.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با طراحی خاصی که دارد اجازه عبور را نمی دهد . نرده حفاظ دیوار طرح شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان پیدا کند زیرا هم طرح خاصی دارد و هم از امنیت بالایی برخوردار است.

به خاطر داشته باشید که نرده آهنی دیوار شاخ گوزنی توانسته است رکورد بالای فروش را بزند. زیرا کیفیت، زیبایی و قیمت مناسبی نسبت به سایر نرده محافظ های دیوار دارد.

قیمت نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چرا پرفروش است؟

نرده حفاظ شاخ گوزنی از بهترین متریال و میلگردها بهره می برد. در واقع شرکت حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه برای جلب رضایت مشتری  و افزایش امنیت ساختمان از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی استفاده می کند.

نرده دیوار شاخ گوزنی هم طراحی خاصی دارد که اجازه عبور را نمی دهد. زیرا شکل آن به گونه ای است که نمی توان جا پا پیدا کرد.

نرده حفاظ دیوار در ارتفاع های مختلف و استانداردی مانند ارتفاع ۷۰ سانت، ارتفاع ۹۰ سانت و همچنین ارتفاع یک متر تا یک متر و ۲۰ ساخته می شود. ارتفاع بلند نرده شاخ گوزنی راه عبوری برای سارقین باز نمی گذارد

همچینن در نظر داشته باشید که نرده دیوار شاخ گوزنی، از میلگردهای شمشی و فولادی بسیار محکمی ساخته می شود که امکان بریدن آن ها و خم کردن وجود ندارد. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی تراکم های متفاوتی دارد. هر چه نرده شاخ گوزنی متراکم تر باشد، پس حفاظت آن نیز بیشتر است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی ارزان ترین نرده دیوار

نرده دیوار شاخ گوزنی  از بهترین متریال ساخته می شود. استفاده از دستگاه های جوش با کیفیت و پیشرفته و همچنین بهره مندی از دستگاه های برشکاری با ظرافت بالا سبب می شود تا نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار گیرد.

شاخک های نرده شاخ گوزنی برای جوش از جوشکاری الکترود مخصوص و دوطرفه بهره می برد. به طور میانگین مقطع برش پیکان نرده ۲ تا ۴ سانتی متر می باشد. همچنین نمره میلگرد نیز براساس ارتفاع و خواسته مشتری قابل تغییر است. هر چه نمره میلگرد بیشتر باشد، نرده حفاظ شاخ گوزنی ضخیم تر است.

معمولا در حفاظ صانعان برای ساخت نرده حفاظ دیوار  شاخ گوزنی از میلگردهایی با شماره ۱۰ استفاده می شود و برای هر دیواری مناسب است.

 

نرده شاخ گوزنی

بهترین حفاظ دیوار ویلا و باغ نرده شاخ گوزنی است.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی برای دیوار ویلا و باغ انتخاب مناسبی است .این حفاظ با طرح خاص و جدیدی که دارد سبب می شود تا دیوار خانه شما زیبا جلوه کند و با طراحی خاص خود مانع از عبور سارقین می شود. این نرده به نام حفاظ ضد سرقت شاخ گوزنی نیز شناخته می شود.

 

 

تراکم حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع آن؟

حفاظ شاخ گوزنی در تراکم های ۸ – ۱۰- ۱۲- ۱۵ تولید می شود.

ارتفاع نرده شاخ گوزنی از ۵۰ سانت تا ۱۵۰ سانت می باشد.

ارتفاع معمول برای نرده شاخ گوزنی ۹۰ سانت می باشد

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی؟

حفاظ شاخ گوزنی قیمت متنوعی دارد. قیمت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بر مبنای نمره میلگرد و ارتفاع میلگرد مشخص می شود. در حفاظ صانعان قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است زیرا براساس نرخ اتحادیه می باشد.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی و تراکم آن با هم رابطه مستقیمی دارند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم و نو نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. با توجه به تراکم و ارتفاعی که نرده شاخ گوزنی کار شده باشد، قیمت و هزینه آن نیز تغییر می کند.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران

چرا نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی؟

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از زیباترین حفاظ های دیوار است. این نرده هم امنیت ساختمان را فراهم می کند و هم کیفیت بالا ساخت دارد. همچنین زیبایی خاصی به نمای دیوار باغ یا ویلا می بخشد

 

نصب نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی؟

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی باید توسط تکنسین های ماهر نصب شود. شاسی و عرض شاسی باید در هنگام نصب رعایت شود. جوشکاری حرفه ای در هنگام نصب نرده شاخ گوزنی سبب افزایش امنیت ساختمان می شود.

 

امنیت نرده حفاظ شاخ گوزنی؟

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی که به نام نرده حفاظ ضد سرقت نیز شناخته می شود. به دلیل شکل و طرح خاص خود به هیچ وجه اجازه عبور با سارقین را نمی دهد. زیرا عبور از میلگردهای در هم تنیده امری غیرممکن است.

 

حفاظ شاخ گوزنی راهی بکر برای افزایش امنیت ساختمان

نرده دیوار شاخ گوزنی در نقش نگهبانی حاضر می شود که ایمنی خانه را دوچندان می کند. این نگهبان بی مزد در تاریکی شب تمام حواسش به حرکت افراد می باشد. مگر می شود از لابه لای میلگردهای تنیده شده در هم در نرده آهنی شاخ گوزنی فرار کرد.

راهکاری برای افزایش امنیت ساختمان شما وجود دارد. آن راهکار هم استفاده از نرده روی دیوار به طرح شاخ گوزنی است.

نرده دیوار شاخ گوزنی

زیبایی، امنیت و کیفیت بالا سه صفت حفاظ شاخ گوزنی

در بین سایر سازه های فلزی برای امنیت روی دیوار، نرده شاخ گوزنی همیشه درخشیده است. زیرا این حفاظ بالای دیوار به گونه ای طراحی می شود که عبور را سخت و مشکل می کند. خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی در سایت حفاظ صانعان یکی از راهکارهایی بوده که سبب افزایش اسایش مشتری می شود.

 

خرید حفاظ شاخ گوزنی در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان انواع کارهای اجرا شده انواع حفاظ روی دیوار و همچنین نرده آهنی شاخ گوزنی قرار دارد. انواع عکس حفاظ را در سایت حفاظ صانعان می توانید ببینید. اما چرا حفاظ صانعان:

  1. پذیرش و ارسال به سراسر کشور
  2. ارائه حفاظ شاخ گوزنی نو و دست دوم
  3. برشکاری منظم و ظریف
  4. رنگ های الکترواستاتیک حرفه ای
  5. جوشکاری با co2
  6. بررسی میزان ارتفاع و تراکم مورد نظر با بازدید و مشاوره رایگان
  7. تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *