حفاظ روی دیوار مدل نیزار با ضریب ایمنی بالا

حفاظ روی دیوار مدل نیزار با طرح خاص و شیکی که دارد سبب شده است در بین مشتریان بسیار محبوب باشد. در واقع این مدل نرده  از بهترین های محافظ ساختمان است که در حفاظ صانعان ساخته و تولید می شود.

نرده دیوار  مدل نیزار برخلاف نرده شاخ گوزنی و یا بوته ای برای امنیت بیشتر به سمت بالا هستند و هیچ راهی برای عبور سارقین باز نمی گذارد.

در حفاظ دیوار نیزار تمامی شاخه های نرده به صورت مستقیم به شاسی جوش داده می شودند. در واقع شاخه های اصلی از بالا هم به یکدیگر جوش می خورند. همین که شاخه ها به صورت مستقیم به شاسی جوش می خورند پس نقاط جوش کمتری دارد و نمای زیبایی دارد.

 

نرده حفاظ نیزار
محافظ دیوار نیزار

زیبایی حفاظ روی دیوار مدل نیزار و استحکام آن

نرده روی دیوار مدل نیزار به دلیل داشتن نقاط جوشکاری کم، هم استحکام بالایی دارد و هم اینکه ظاهر زیبایی دارد. در واقع این نرده زیبا از نیزارهای زیبای طبیعت جنوب کشور الهام گرفته است.

انواع حفاظ روی دیوار در حفاظ صانعان

نرده روی دیوار مدل نیزار، شاخ گوزنی، نرده روی دیوار بوته ای، حفاظ سرنیزه و نخل مرداب و همچنین حفاظ لیلیومی در حفاظ صانعان تولید می شود.

انواع حفاظ دیوار
انواع حفاظ دیوار

نتیجه گیری از خرید نرده دیوار مدل نیزار

در حفاظ صانعان از بهترین متریال برای جوشکاری و رنگ های با کیفیت استفاده می شود. استفاده از رنگ های پودری و الکترواستاتیک در رنگ آمیزی سبب افزایش مرغوبیت و براقیت نرده می شود.

برای مشاوره و بازدید رایگان با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *