محافظ نیزار

حفاظ دیوار نیزار امنیت را فریاد می زند.

یکی از شگفت انگیزترین نرده دیوار ها؛ حفاظ دیوار نیزار آهنی می باشد. این نرده که طرحی بسیار خاص و جالب دارد توانسته است انقلابی در صنعت نرده دیوار اهنی پدید آورد. به خاطر داشته باشید که نرده آهنی دیوار نیزار با طرح جدید و تراکم و ارتفاع قابل قبول از نظر جنبه امنیتی رتبه خوبی را دارا است.

نرده دیوار نیزار آهنی برای محافظت از دیوار باغ یا ویلا و همچنین حفاظت از دیوار آپارتمان یا ساختمان های تجاری و اداری کاربرد دارد. این نرده با قیمت مناسب و طراحی شیک و همچنین ضریب امنیتی بالا، مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

نرده دیوار نیزار آهنی یکی از بهترین های بازار می باشد و طرح خود را از نیزارهای طبیعت الهام گرفته است. با وجود اینکه نرده دیوار آهنی نیزار طرحی از طبیعت است از این رو تاثیر بسزایی روی نمای ساختمان دارد.

 

نرده محافظ فلزی نیزار

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار آهنی

نرده دیوار نیزار با توجه به تراکم و همچنین ارتفاع و عرض شاسی یکی از بهترین های بازار می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. به خاطر داشته باشید که قیمت نرده دیوار با توجه به تراکم و نمره میلگرد متغیر است. از این رو در هنگام خرید به این دو فاکتور توجه کنید.

 

نرده دیوار نیزار

نتیجه گیری از خرید نرده نیزار دیوار

نرده نیزار یعنی امنیت و یعنی زیبایی. از این رو با خرید این حفاظ می توانید با خیال راحت خانه را ترک کنید و به مسافرت بروید. این حفاظ با صلابت محکم از خانه شما در برابر سارقین حفاظت می کند. فاکتور دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که قیمت نرده نیزار بسیار مناسب است.

برای تماس با کارشناس فروش جهت بازدید و مشاوره رایگان و راهنمایی جهت خرید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *