حفاظ روی دیوار یعنی امنیتی بی پایان خانه شما

حفاظ روی دیوار یعنی امنیتی بی پایان خانه شما. اگر دیوار خانه ها نگاهی بیندازید متوجه شوید که اکثر خانه ها حفاظ روی دیوار نرده حفاظ دیوار را نصب  کرده اند.  این حصار های فلزی که روی دیوار نصب میشود برای جلوگیری از ورود سارقین و همچنین حیوانات به کار می‌رود با وجود این نرده حفاظ ها دیگر شما نگران ورود افراد غیر مجاز به ساختمان خود نیستیم زیرا راه آنها را با کمک این حفاظ های محکم و در هم تنیده کرده اید.

 حفاظ های سر دیوار در طرح های حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم،  حفاظ نخل مرداب، حفاظ سرنیزه، حفاظ نیزار،  حفاظ بوته ای می باشد.  نکته ای باید به آن توجه کنید این است که از قدیم الایام تاکنون از روشهای مختلفی برای حفاظت ساختمان خود استفاده می کردند در قدیم راه آهن شیشه‌های شکسته شده را روی دیوار خانه قرار می‌دادند تا حیوانات و همچنین افراد نتوانند وارد ساختمان شود اما امروزه با توجه با پیشرفت تکنولوژی نرده باز های روی دیوار بسیار شیک و با کیفیت و همچنین ایمنی ساخته شده است.  

 

 

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ آهنی شاخ گوزنی

شرکت حفاظ صانعان انواع حفاظ های روی دیوار را تولید می کند. جنس حفاظ های روی دیوار که در حفاظ صانعان تولید می‌شود معمولاً از جنس فولاد یا همان آهن هستند بنابراین برش و یا خم کردن این حفاظ ها کاری غیر ممکن است.

 مدل انواع حفاظ های دیواری معمولاً شاسی های یک متری دارد و ارتفاع هر کدام با توجه به شکل آن متفاوت می باشد.

 قیمت حفاظ روی دیوار

 برای همگی ما قیمت محصولی که خرید میکنیم بسیار اهمیت دارد. حفاظ روی دیوار نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.  بنابراین ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا پاسور هایی که سبب می شوند قیمت حفاظ روی دیوار کم و زیاد شود را برای شما بازگو کنیم:  حفاظ روی دیوار انتخاب‌شده ارتفاع و همچنین نمره میلگرد و تعداد گلهای به کار رفته در نرده حفاظ روی دیوار از عواملی است که روی قیمت نرده آهنی دیوار تاثیر می گذارد. 

 

 

نرده حفاظ دیوار

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار در حفاظ صانعان

 

با توجه به اینکه طرح های مختلفی برای حفاظ روی دیوار تولید می شود شما می توانید بر حسب نیاز و یا سلیقه و همچنین نمای ساختمان خود یکی از این انواع حفاظ های روی دیوار را انتخاب کنید.

 برای تماس مشاوره و بازدید رایگان نیز می توانید با شماره تلفن۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰  تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *