حفاظ سر نیزه ای آبشاری

چرا حفاظ سرنیزه ای آبشاری ؟!

چرا از حفاظ سرنیزه ای «آبشاری» ؟!

حفاظ سر نیزه ای آبشاری : گر بخواهیم حفاظ های دیواری را به دو قسم مدرن یا نسل جدید و حفاظ های کلاسیک و قدیمی تقسیم کنیم، بی شک حفاظ سرنیزه ای جزء حفاظ های کلاسیک به شمار می رود. این حفاظ با ظاهر خاص خود یادآور سرباز های نیزه به دست عهد قدیم است که بر فراز دیوار ها، حافظ و نگهبان بودند.

گفتنی است که در این دسته بندی حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم و حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ های سری نسل جدید محسوب می شود.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی

با وجود این تقسیم بندی باز هم نباید گمان برد که حفاظ های کلاسیک از کار افتاده اند؛ بلندی و ارتفاع حفاظ سرنیزه ای گزینه مناسبی برای منع ورود سارقان، حیوانات و کلاً افراد غیر مجاز می باشد. بنابراین برای دیوارهای کوتاه حفاظ بی نظیری هستند. البته که اگر بخواهید می توانید از حفاظ های مدرن استفاده کنید. این دسته از حفاظ ها که با ترکیب دو حفاظ سرنیزه ای و حفاظ شاخ گوزنی ساخته شده اند از امنیت بیشتری برخوردار اند.

طول هر شاخه ی این حفاظ دست کم دو متر و با سر نیزه های پرسی مزین گشته است.

حفاظ سر نیزه ای به صورت یک طرفه دو طرفه و سه طرفه تولید و به مشتری عرضه می گردد. این بدین معناست که برای بیشتر کردن امنیت حفاظ از یک سری حفاظ سر نیزه ای به صورت هلالی استفاده می کنیم و به شکل آبشاری از نیزه ها به حفاظ متصل می کنیم. به این ترتیب امنیت حفاظ بالا رفته و دیگر نمی توان به سادگی از آن عبور کرد. همچنین فضایی برای ایستادن در کنارش وجود ندارد.

حفاظ سر نیزه ای که در انواع مختلف ( آبشاری دو طرفه و سه طرفه ) تولید شده، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می گردد. علی رغم اینکه این دسته از حفاظ ها بیشتر از حفاظ های دیگر شناخته شده هستند، امنیتشان به پای حفاظ های دیگری مثل حفاظ بوته ای و یا حفاظ شاخ گوزنی نمی رسد.

برای دیدن لیست قیمت های این حفاظ در حفاظ صانعان به صفحه تعرفه و قیمت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *