حفاظ شاخ گوزنی  لیست قیمت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

حفاظ شاخ گوزنی یکی از خوش قیمت ترین حفاظ ها در بازار ایارن است و شما می توانید با قیمت مناسب حفاظ مورد نظر خود را تهیه کنید.

نرده حفاظ شاخ گوزنی تعداد نقطه های تیز زیادی را روی دیوار ایجاد کرده و نسبت به سایر حفاظ ها هم قیمت و هم امنیت بالایی دارید. از لحاظ جنبه های زیبایی شناسی نیز نرده حفاظ شاخ گوزنی حرف اول را زده و توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان و معماران پیدا کند.

 

مزیت دیگر نرده حفاظ شاح گوزنی این است که نیازی به خراب کردن دیوار نیست و نصب سریع و راحتی دارد. تخمین تراکم و ارتفاع و همچنین رنگ و درجه  ۱ یا چندم بودن را شما مشتری گرامی تعیین می کنید و براساس آن قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی مشخص می شود. تمامی این کارها را می توانید در سایت و به صورت رایگان انجام دهید.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

این نکته را در محاسبه قیمت نرده شاخ گوزنی بدانید که محافظ های دیوار به صورت کلی با متر طولی محاسبه و قیمت گذاری می شوند و فاکتورهایی مانند ارتفاع، تراکم، رنگ و کیفیت متریال هم نیز روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

قیمت حصار شاخ گوزنی در شرکت حفاظ صانعان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

چرا خرید حفاظ شاخ گوزنی از شرکت حفاظ صانعان

رنگ تمامی نرده حفاظ های شاخ گوزنی رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که بسیار مقاوم و بادوام است. از طرف دیگر جوش استفاده شده برای تمامی حفاظ های شاخ گوزنی کربن دی اکسید یا CO2 دو طرفه است که استحکام بسیار بالایی دارد.

سایز میلگرد مصرفی در همه مدل های نرده حفاظ شاخ گوزنی نمره ۱۰ استاندارد است.کمترین عرض حفاظ شاخ گوزنی ۵۰ سانتی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *