حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره با جای قرار گیری گلدان، فلاور باکس گارد

با افزایش آپارتمان نشینی و فاصله گرفتن از طبیعت باید به نحوی خود را به طبیعت نزدیک کنیم، بسیاری از افراد به کاشت گلهای طبیعی روی تراس روی می آورند. معمولا حفاظ پنجره نیز مکان مناسبی برای قرار گیری گلدان است. فلاورباکس در روی حفاظ پنجره قرار گرفته و می تواند نمای بسیار زیبایی را برای ساختمان شما ایجاد کند.

نرده حفاظ پنجره فرفورژه
خرید حفاظ پنجره فرفورژه

رنگ  حفاظ پنجره

در این شرکت از رنگ های پودری الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی نرده حفاظ پنجره استفاده می شود و به همین دلیل طول عمر رنگ این حفاظ ها بالا است.  حداکثر کیفیت را با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک می توانید تجربه کنید.

حفاظ پنجره فرفورژه
حفاظ پنجره فرفورژه

 

اهمیت حفاظ پنجره

یکی از نگرانی های افرادی که فرزند کوچک دارد یا اینکه خانه آن ها در معرض سرقت است، به خطر افتاددن امنیت آن ها است. زیرا پنجره بدون حفاظ یک تهدید برای فرزند آن ها ایجاد می کند. همچنین در خانه های ویلایی یا حتی آپارتمانی، سارقین می توانند از طریق پنجره وارد شوند، امنیت ساختمان را باید تقویت کرد تا با خیال راحت در خانه زندگی کرد. با وجود نرده حفاظ پنجره تمامی نگرانی های شما در مورد امنیت پنجره رفع می شود.

حفاظ های پنجره بر روی ظاهر و نمای ساختمان ها نیز تاثیر بسیار زیادی دارند. انواع حفاظ بر اساس مواد و متریال خاصی ساخته می‌شوند که هر کدام از انها برای شرایط خاصی مناسب می باشند و قیمت های مختلفی نیز دارند. انواع حفاظ پنجره عبارتند از:

  1. حفاظ پنجره ریلی یا آکاردئونی
  2. حفاظ پنجره ساده و ثابت
  3. حفاظ پنجره اتوماتیک یا برقی
  4. حفاظ پنجره پروفیلی و جاگلدانی
  5. حفاظ پنجره سی ان سی
  6. حفاظ پنجره مدرن و کلاسیک
حفاظ پنجره فرفورژه
خرید حفاظ پنجره فرفورژه

هر کدام از این موارد مناسب برای مکانی می‌باشند و شما باید بر اساس نمای ساختمان خود و کاربرد آنها یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *