حفاظ پنجره شیک

اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

اگر به دنبال راهی برای امنیت ساختمان خود هستید می توانید نرده حفاظ پنجره را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ساختمان شما با وجود حفاظ شیک پنجره بسیار ایمن می شود و در عین حال دکور ساختمان نیز شیک و زیبا جلوه می دهد.

برای ساخت حفاظ پنجره متریال متنوعی تولید می شود که از آن برای ساخت حفاظ پنجره استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که در شرکت حفاظ صانعان از بهترین متریال و تکنولوژِ های موجود در بازار برای ساخت نرده پشت پنجره استفاده می کند.

برای خرید نرده حفاظ پنجره نباید تردد داشت. زیرا مزایا و فاکتورهایی که این نرده پنجره به همراه دارد سبب می شود تا خانه شما ایمن شود. در نظر داشته باشید که نرده پنجره سبب افزایش ایمنی خانه شما عزیزان می شود. همچنین مانع از سقوط افراد می شود.

در صورتی که خانه شما در طبقات پایین تر است برای حفاظت از خانه و ممانعت ورود سارقین به خانه باید نرده حفاظ ایمن و محکمی نصب شود.

توجه داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با پرداخت هزینه اندکی، سرمایه و خانه خود را در برابر نیت شوم سارقین ایمن می کنید.

طرح حفاظ پنجره در ساختمان براساس سلیقه شما انتخاب می شود. انواع حفاظ پنجره ساده یا مدرن و همچنین نرده حفاظ کلاسیک یا سلطنتی تولید می شود. براساس نمای خانه خود می توانید یکی از این نوع نرده ها را انتخاب کنید.

حفاظ پنجره شیک

قیمت حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره شیک در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است. هر یک از این نرده حفاظ های پنجره قیمت متفاوتی دارد. برای مثال قیمت حفاظ پنجره متحرک یا اکاردئونی مناسب است. زیرا این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند.

یکی از راه هایی که می توان به کمک آن ضریب ایمنی خانه را افزایش داد استفاده از نرده حفاظ پنجره است. قیمت حفاظ پنجره در حفاظ صانعان که نیم قرن تجربه دارد، براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت نرده حفاظ پنجره

 

قیمت به روز نرده حفاظ در سایت ذکر شده است البته با تماس با کارشناس فروش می توانید مشاوره قیمت را بگیرید. برای تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید

ویژگی حفاظ ها پنجره:

حفاظ پنجره باید تا بیشترین حد در برابر ورود غیرمجاز ایمن باشد. موارد اساسی در آنها عبارتند از

۱- فضای بین قطعات آن فاصله ی زیادی از یکدیگر نداشته باشد.

۲- باید به طور کامل فضای جلوی پنجره ها و شیشه ها را پوشش دهد نه بخشی از آن را.

۳- به طور کاملا اصولی و محکم به دیوار یا پنجره متصل گردند.

۴- قطعات آن نباید دارای قطر کم و یا ضعیف باشد.

 

نرده حفاظ پنجره

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره

حفاظ پنجره باید مقاوم باشد و در برابر عوامل طبیعی مانند آب و باران و … سریع رنگ نبازد و همچنین در برابر سرقت نیز محفوظ بماند.

برای خرید نرده حفاظ فرفورژه پنجره یا نرده استیل، نرده طرح فانتزی ، نرده حفاظ فلزی طرح چوب و … کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

خرید اینترنتی یا سفارش آنلاین نرده حفاظ پنجره درحفاظ صانعان  سبب تسهیل خدمات می شود. شما عزیزان می توانید هزینه ساخت و نصب را در این شرکت با قیمت مناسب برای خود تمام کنید. جنس و همچنین ابعاد نیز در قیمت موثر هستند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کارشناسان ما درحفاظ صانعان  پنجره ها را با کیفیت بالا و رنگ های مرغوب می سازند. بهترین تکنولوژی ها برای ساخت و جوشکاری و رنگ آمیزی درحفاظ صانعان استفاده می شود.

برای تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *