قیمت نرده حفاظ پنجره

حفاظ پنجره (مدل‌های متنوع)

قیمت نرده حفاظ پنجره 

برقراری امنیت و حفظ حریم داخل و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد از طریق پنجره ها امری اجتناب ناپذیر می باشد. ورود از طریق پنجره ها به خصوص در طبقات پایین تر یا ساختمان هایی که از طرفین همسایه ای ندارند امری آسان است و ممکن است خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد.

بهترین حفاظ پنجره برای هر ساختمانی براساس معماری  خارجی آن ساختمان متفاوت است، برای مثال بهترین حفاظ پنجره برای ساختمان های اداری، حفاظ پنجره کشویی یا متحرک یا نرده حفاظ پنجره ساده است. برای ساختمان های اداری می توان از طیف گسترده ای از حفاظ های پنجره کمک گرفت.  در هر صورت انتخاب بهترین نرده پنجره  کاملا سلیقه ای می باشد.

در هنگام انتخاب حفاظ پنجره توجه داشته باشید که این نرده ها دارای عناصری با کارکردهای متفاوت هستند یعنی علاوه بر برقراری امنیت می توانند سبب زیبایی نمای ساختمان شوند و خانه را شیک و زیبا جلوه دهند.

قیمت نرده حفاظ پنجره

نرده پنجره انواع مختلفی دارد. مدل های موجود برای نرده پنجره در چهار دسته مدرن، فرفورژه ، cnc و لوکس یا سفارشی طبقه بندی می شود.

 

قیمت حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره که امنیت و زیبایی را برای ساختمان ها ارائه می دهد از امنیت بالایی برخودار است. به صورت کلی قیمت حفاظ پنجره به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب حفاظ پنجره با قیمت مناسب طرح و مدل آن است. یراق آلات خاص و سفارشی، رنگ آمیزی های اختصاصی یا هر کار اضافی که در طراحی حفاظ پنجره انجام شود، سازه را شکیل تر می کند. ابعاد، متریال به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره و به صورت کلی وزن آن قیمت نرده حفاظ پنجره را تعیین می کند.

حفاظ پنجره فرفورژه
قیمت نرده حفاظ پنجره

 

چرا حفاظ پنجره؟

حفاظ پنجره در طبقات اول به عنوان یک عامل بازدارنده سارقین عمل کرده، علاوه بر آن مانع سقوط کودکان و حیوانات خانگی از طبقات بالاتر می شود.. حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، نرده پنجره فرفورژه، نرده استیل پنجره و نرده پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی کار می شود و زیبایی خاصی به همراه دارد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *