امنیت درب اکاردئونی با قمیت مناسب و طراحی مدرن برای ساختمان

درب آکاردئونی براساس تعداد گل یا لوزی های آن نامگذاری می شود، درب آکاردئونی دو گل، سه گل، چهار گل، پنج گل. به این صورت که اگر دو ردیف گل با پرچ یا مفصل بر روی تسمه عمودی قرار بگیرند اسم آن دو گل است. بقیه درب های اکاردئونی نیز به همین منوال نامگذاری می شوند.

سارقین می توانند از محل پرچ لوزی ها به ستون های عمودی اقدام به جدا کردن آن ها کرده و شیرازه درب را از هم بپاشانند. امنیت درب آکاردئونی براساس خم هایی است که در ستون های عمودی به کار می رود. اگر تسمه های عمودی چند لایه باشد و به صورت خم شده به کار رفته باشد انگاه امنیت افزایش می یابد.

اما در صورتی که پرچ ها به صورت مخفی به کار رفته باشد دیگر سارقین نمی توانند به آن ها دسترسی پیدا کند. اما برای جلوگیری از استفاده چکش یا دریل شارژی توسط سارقین، از خم استفاده می شود. منظور از خم این است که یک خم در میان تیرک ها قرار می دهیم تا سارق نتواند میان این تیرک ها دیلم انداخته و آن را از هم بپاشاند.

قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان
قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان

 

اهمیت قفل درب اکاردئونی در چیست؟

امنیت درب آکاردئونی علاوه بر خم و پرچ مخفی به قفل هم بستگی دارد. معمولا قفل های کارخانه ای از آلیاژ خشک ساخته شده و غیر قابل شکستن است. اما محل قفل و حلقه یک نقطه ضعف است که سارقین می توانند این حلقه های درب را ب راحتی خم یا پاره کنند. برای پیشگیری از این موضوع از قفل های کتابی استفاده شده که در چهارچوب درب جاساز شده است. به این صورت که حلقه کنار چهارچوب داخل چهارچوب رفته و داخل پین قفل با هم چفت می شوند.

خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن
خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید

درب آکاردئونی براساس فاکتورهای متعددی تعیین قیمت می شود. برای مثال استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک، جوشکاری کربن دی اکسید، استفاده از پرچ یا خم، تعداد تسمه های عمودی، مدل درب اکاردئونی و … همگی روی قیمت حفاظ اکاردئونی تاثیر می گذارند. در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *