درب حیاط سلطنتی

بهترین درب ویلایی برای ساختمان

از نکات مهم در خرید درب ویلایی مدرن و شیک می توان به قیمت، کیفیت و امنیت آن اشاره کرد. زیبایی درب ویلایی نیز از دیگر نکات مهم در ساخت درب حیاط است.

درب حیاط و درب پارکنیگ تک لنگه و یا درب دو لنگه و حتی سه لنگه در شرکت حفاظ صانعان با قیمت مناسب و کیفیت عالی ساخته می شود.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، طرح درب فلزی ویلا، نحوه رنگ آمیزی و …. در طرح نهایی تاثیر دارد. در این شرکت این فاکتورهای به خوبی رعایت می شود.

برای اینکه هم ساختمان خود را زیبا نشان دهید و هم امنیت آن را بالا ببرید، به درب ویلایی با کیفیت نیاز دارید.

درب حیاط مدرن
قیمت درب ویلایی

 

قیمت درب ویلایی

قیمت کیلویی درب فرفورژه دست ساز با توجه به وزن آهن به کار رفته است. این درب های آهنی تاثیر زیادی در نمای بیرون ساختمان است. طرح ها و مدل های این درب برای افراد اهمیت زیادی دارد.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت درب ویلایی بسیار مناسب است زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. درب فلزی کلاسیک مانند درب فلزی حیاط فرفورژه با قیمت مناسب ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید.

خرید درب حیاط ویلایی

قیمت درب فلزی ورودی حیاط ویلا با توجه به سلیقه مشتری تعیین می شود. مدل درب حیاط ساده و شیک برای عمارت و خانه هایی خاص و مدرن می تواند سلیقه صاحبخانه را به رخ همه بکشد.

خرید عمده درب فلزی حیاط نسبت به انواع درب ها مانند درب فلزی طرح چوب و … فروش بیشتری دارد. این نوع درب ها از قیمت مناسبی برخوردار است.

درب ویلایی شیک
خرید درب آهنی حیاط ارزان

تولیدات فلزی ما شامل طراحی و ساخت هر گونه سازه فلزی ساختمانی و ساخت درب و پنجره های معمولی، دوجداره، نرده فلزی و فرفورژه و …. در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *