حفاظ آکاردئونی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب آکاردئونی فلزی

 

انواع حفاظ آکاردئونی

در زیر انواع حفاظ آکاردئونی را نام می بریم:

  • حفاظ آکاردئونی دو لوزی و سه خم: درب های آکاردئونی بهتر است کمتر از سه لوزی ساخته نشوند زیرا مقاومت آن ها پایین می آید
  • حفاظ آکاردئونی سه لوزی و چهار خم: یکی از مرسوم ترین مدل های حفاظ در سه لوزی چهار خم می باشد.
  • حفاظ آکاردئونی چهار لوزی و پرچ مخفی: این حفاظ معمولا در ساختمان های پر واحد استفاده می شود و در آن چهار ردیف لوزی کار شده است. این درب نسبت به سه ردیف لوزی مستحکم تر می باشد.
  • حفاظ های آکاردئونی چند گل : حفاظ های کشویی پنج گل دارای تمام ردیف های لوزی دار بوده و می توان گفت به هیچ وجه امکان عبور شخصی از آن وجود نخواهد داشت
حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ درب آپارتمان در زیر ارائه شده است.

جنس درب آکاردئون: قطعا هرچه جنس حفاظ بهتر و مستحکم تر باشد، خود حفاظ هم مقاوم تر می باشد و امنیت بیشتری را فراهم می کند.

طرح های مختلف درب آکاردئون: یکی از عوامل موثر در قیمت این نرده ها طرح ها و انواع مدل های مختلف حفاظ آکاردئونی است که هرکدام از طرح ها قیمت مختلفی دارد.

تراکم : یکی دیگر از فاکتور ها تراکم می باشد. هرچه میزان شلوغی و تراکم حفاظ در بیشتر باشد قیمت و در عین حال امنیت آن بیشتر می شود.

درب آکاردئونی

خرید اینترنتی حفاظ درب آپارتمان

خرید اینترنتی حفاظ درب آپارتمان در شرکت حفاظ صانعان امکان پذیر است. در این شرکت می توانید از طریق سایت یا از طریق تماس سفارش خود را ثبت کنید.

حفاظ آکاردئونی در حفاظ صانعان به دلیل اینکه از جوشکاری کربن دی اکسید و رنگ های کوره ای الکترواستاتیک ساخته می شود در نتیجه کیفیت عالی داشته و از قیمت خوبی نیز برخوردار است.

 

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *