خرید درب کشویی آکاردئونی

قیمت انواع حفاظ آکاردئونی ۱۴۰۲

درب آکاردئونی از مهمترین گزینه هایی است که مالکین خانه های مسکونی و ساختمانی های تجاری اقدام به نصب آن می کنند. این حفاظ ها از تسمه های آهنی قوی و مستحکم ساخته شده است که عبور از آن ها غیرممکن است. شکستن و بریدن این حفاظ نیاز به ابزار تخصصی دارد که هم سروصدا و هم بسیار زمان بر است.

حفاظ آکاردئونی به صورت لایه های افقی و عمودی مخفی در ساختار خود یک مانع خوبی برای سارقین است. این درب حفاظ آکاردئونی مشبک لوزی مانند است و ساختار اصلی خود را از ساز آکاردئونی الهام گرفته است، هرچقدر تراکم نرده حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد، امنیت آن نیز افزایش می یابد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی براساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود، یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت این حفاظ، جنس، طرح و همچنین ابعاد درب است. توجه کنید که تراکم بالای درب آکاردئونی نیز سبب افزایش قیمت می شود زیرا وزن درب را افزایش می دهد. همچنین ضخامت درب آکاردئونی نیز در قیمت این حفاظ موثر است زیرا موجب افزایش وزن و در نهایت افزایش قیمت می شود. بدیهی است که متریال به کار رفته در ساخت درب ریلی کشویی نیز متغیر است و همین امر تاثیر مستقیمی روی قیمت دارد. لازم است متذکر شویم که قیمت حفاظ درب آپارتمان براساس قیمت روز آهن نیز تغییراتی دارد.

 

در هنگام خرید نرده ریلی آکاردئونی نیاز است که موارد زیر را رعایت فرمایید:

  1. استحکام درب و مقاومت درب آکاردئونی کشویی
  2. قفل توکار و قفل روکار
  3. روان بودن درب آکاردئون در هنگام باز و بسته شدن
  4. کیفیت درب آکاردئونی

 

 

خرید درب کشویی آکاردئونی
خرید درب کشویی آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی بسیار بالا بوده و با وجودر درب آکاردئونی شما می توانید از امنیت خانه خود مطمئن شوید. درب آکاردئونی که یک سازه باز و بسته شو بوده  و به صورت ریلی باز و بسته می شود برای افزایش امنیت روی درب خانه نصب می شود. درب آکاردئونی با هدف حفظ امنیت در واحدهای آپارتمانی، انبارها و مغازه ها به کار گرفته می شود.

درب آکاردئون روی درب اصلی نصب شده به همین دلیل مانعی برای ورود سارقین به شمار می رود. به طور کلی ساختار درب آکاردئونی بر مبنای پرچ است و با باز شدن پرچ اصلی تمام ساختار و شبکه ریزی درب آکاردئونی از هم می پاشد. سارقین معمولا با استفاده از دریل شارژی یا پیچ گوشتی اقدام به باز کردن درب آکاردئونی می کنند. البته که این کار سبب سروصدای زیادی می شود.

از مهمترین دلایلی که وجود درب آکاردئونی بسیار مهم است این است که به عنوان یک حفاظ ایمنی خوب عمل میکند و طرح های جدید ان قابل باز شدن با دریل و پیچ گوشتی نیست. دربهای آکاردئونی از تیغه هایی با ضخامت بسیار مناسب حداقل ۵۰ میلی متر ساخته شده و به همین دلیل شکستن آن سخت می شود. همچنین امکان زدن چندین قفل روی ان وجود دارد و باعث امنیت بیشتر درب آکاردئونی می شود.

حفاظ آکاردئونی جدید
حفاظ آکاردئونی جدید

مزیت های استفاده از درب آکاردئونی

در زیر مزیت های استفاده از درب آکاردئونی را شرح داده ایم:

  1. صرفه جویی در فضا با درب آکاردئونی ضد سرقت
  2. عدم نصب حفاظ آکاردئونی به دیوار
  3. سازگاری محافظ ریلی با هر شرایط مکانی و آب و هوایی
  4. قابلیت تعویض آسان نرده کشویی
  5. استفاده آسان از حفاظ ریلی

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *