قیمت حفاظ اکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان

امروزه برای برقراری امنیت از نرده حفاظ آکاردئونی به وفور استفاده می شود. در جلوی درب بسیاری از واحدهای آپارتمانی و اداره ها و خانه های ویلایی شما حفاظ آکاردئونی یا حفاظ درب کشویی را مشاهده می کنید. با بهره گیری از درب آکاردئونی می توانید امنیت خانه را تضمین کنید. حفاظ آکاردئون یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه یک حفاظ متحرک است که پشت درب نصب می شود و یکی از بهترین محصولات برای برقراری امنیت محسوب می شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی
قیمت حفاظ اکاردئونی

با استفاده از محافظ ضد دیلم آپارتمانی روی تمامی درب های ساده و ضد سرقت می توانید امنیت واحدهای مسکونی یا تجاری خود را تضمین کنید.

حفاظ ریلی یا درب کشویی آکاردئونی شکل خود را از ساز آکاردئون که به صورت ریلی باز و بسته می شود الهام گرفته است.

 

قیمت درب آکاردئونی

درب های اکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان با بهترین متریال ساخته می شوند. به عبارتی در این شرکت از کیفیت عالی برای ساخت درب آکاردئونی استفاده می شود. برای اینکه شرکت پابرجا بماند نیاز است که کیفیت و قیمت خوبی به مشتریان عرضه شود. قیمت ها در  این شرکت براساس نرخ اتحادیه ارائه شده و از این رو هر مشتری با هر بودجه ای می توانید از این شرکت خرید خود را انجام دهد.

قیمت حفاظ اکاردئونی

خرید اینترنتی درب آکاردئونی

اگر نگاهی به آمارهای دزدی در شهرها بیاندازید متوجه می شوید که نصب نرده حفاظ درب بسیار ضروری است. هزینه درب آکاردئونی بسیار هوشمندانه است زیرا خانه یا اداره شما را از سرقت سارقین در امان نگاه می دارد.  این درب های اکاردئونی نیز با اصطلاحات درب های کشویی و یا کر کره ای نیز شناخته می شوند. هدف ساخته شدن درب اکاردئونی در حقیقت حفاظت از ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است.

برای خرید این محصول می توانید از طریق سایت اقدام کنید یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *