حفاظ دیوار سرنیزه قیمت

قیمت حفاظ سرنیزه ساختمان

با توجه به اینکه امنیت ساختمان باید به اندازه کافی تعیین شود. از این رو ارزان خریدن و بی کیفیت خریدن را پیشنهاد نمی کنیم. همچنین گران خریدن نیز به منزله ایمنی و کیفیت بالا نیست. در حفاظ صانعان با توجه به اینکه قیمت نرده حفاظ سرنیزه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود، از این رو دیگر نگران هزینه های زیاد و گزاف نباشید.

انواع نرده سرنیزه روی دیوار

حفاظ روی دیوار طرح سرنیزه یکی از قدیمی ترین نرده ها می باشد. با توجه به اینکه در اکثر خانه ها می توانید این نوع حفاظ را مشاهده کنید، اما این نرده نیز انواع مختلفی دارد. برای مثال نرده دیوار سرنیزه یک طرفه یا دوطرفه و همچینن سه طرفه که یعنی سرنیزه ها در کدام طرف موجود می باشند.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ایستاده یا آبشاری سبب افزایش امنیت خانه شما می شود و هیچ جنبده ای از طریق دیوار نمی تواند وارد حیاط شود. سارقان فرصت طلب با وجود حفاظ سرنیزه دیگر راهی برای ورود به حیاط و سرقت ندارند.

خانه را باید ایمن کرد. دیوار ساختمان را با نرده دیوار طرح سرنیزه ایمن کرده و آرامش را برای اعضای خانه بخرید. ویلا یا آپارتمان شما با کمک نرده روی دیوار سرنیزه ایمن می شود.

حفاظ دیوار سرنیزه قیمت

نرده سرنیزه در نبرد با سارقان همیشه پیروز میدان است.

حفاظ دیوار سرنیزه از سرنیزه های تیز ایده گرفته است. این نوع نرده دیواری سبب شده تا سارقان به خود اجازه عبور را ندهند زیرا میلگردها در این نوع طرح به گونه ای در کنار یکدیگر شکل گرفته اند که دیگر نمی توان از آن عبور کرد.

 

قیمت حفاظ سرنیزه دیوار در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان انواع محصولات برای حفاظ ساختمان از جمله حفاظ دیوار در طرح نرده شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب و همچنین حفاظ پنجره و درب آکاردئونی و درب ویلایی نیز در این شرکت تولید و به سراسر کشور ارسال می شود.

چرا نرده سرنیزه؟

  • نرده حفاظ سرنیزه از قدیمی های نرده حفاظ است.
  • با وجود نرده حفاظ سرنیزه دیگر خبری از سارقین نیست زیرا ورود را بر سارقین سخت می کند.
  • اگر می خواهید امنیت خانه خود را حفظ کنید باید از نرده حفاظ دیوار استفاده کنید. حفاظ دیوار ساختمان امنیت بالایی دارد و شما می توانید با این نرده حفاظ امنیت را به ساختمان خود هدیه دهید.
  • نرده حفاظ سرنیزه با وجود امنیتی که دارد مانع از ورود سارقین می شود.

 

الهام بخشی نرده حفاظ سرنیزه از نیزه های میدان جنگ

نرده سرنیزه مانند تیرهای جنگی نیزه ها در میدان جنگ است که بر قلب دشمنان فرود می آمد. امروزه این نرده حفاظ سرنیزه که طرح خود را نیز از سرنیزه های تیز و برنده الهام گرفته است توانسته است بر قلب سارقین فرود آید و آن ها را از ورود منع کند.

قیمت حفاظ دیوار سرنیزه

کیفیت ساخت نرده حفاظ سرنیزه

نرده حفاظ سرنیزه در آراد حفاظ از بهترین متریال ساخته شده است و شما می توانید این حفاظ را برای مدت های طولانی روی دیوار خانه خود داشته باشید.

استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و همچنین رنگ های پودری با کیفیت و جوشکاری با بهترین دستگاه های جوش و برشکاری و تراشکاری دقیق همگی سبب می شود تا در نهایت محصول آماده شما بهترین در نوع خود باشد.

نرده حفاظ سرنیزه می تواند به صورت ترکیبی با سایر حفاظ ها به کار رود. برای مثال می توان برای امنیت بیشتر روی نرده سرنیزه، نرده حفاظ شاخ گوزنی کار گرفت تا ورود را به طور کل سد کند. همچنین نرده حفاظ دیوار سرنیزه در انواع مختلف نرده سرنیزه یک طرفه یا دو طرفه و سه طرفه نیز وجود دارد که تعداد سرنیزه در هر طرف بیشتر است و مسلما امنیت بیشتری را نیز به همراه دارد.

کیفیت و استحکام حفاظ دیوار از جمله فاکتورهای مهمی است که باید در انتخاب حفاظ توجه کرد. ایمنی یک ساختمان تنها به تراکم و مدل آن بستگی ندارد. بلکه میلگردهای به کار رفته در ساخت حفاظ سرنیزه باید از استحکام و کیفیت مرغوبی برخوردار باشد. در حفاظ صانعان کیفیت میلگردها و رنگ آن ها با مواد مرغوب تهیه می شود.

نتیجه گیری از حفاظ سرنیزه دیوار ساختمان

در حفاظ صانعان قیمت حفاظ سرنیزه برای ویلا یا ساختمان سبب شده است تا مشتریان بسیاری از این نوع نرده برای حفاظت از دیوار خانه استفاده کنند. قیمت محصولات در حفاظ صانعان و خصوصا نرده سرنیزه بسیار مناسب است.

کیفیت حفاظ یا حصار آهنی روی دیوار طرح سرنیزه در حفاظ صانعان به گونه ای است که برش و خم داده نمی شود. همچنین باید توجه کنید که جوشکاری براساس گاز CO2 انجام می شود. و به همین دلیل جوشکاری تمیز و ظریف انجام می شود.

نرده حفاظ بالای دیوار سرنیزه با توجه به قدمتی که دارد، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر حفاظ روی دیوار یعنی نرده شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب برخوردار است.

برای برخورداری از خدمات ساخت و نصب محصولات فلزی حفاظ صانعان کافیست با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. کارشناسان ما در حفاظ صانعان منتظر صدای گرم شما برای مشاوره رایگان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *