قیمت درب آکاردئونی چگونه تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت درب آکاردئونی باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت.

  1. ابعاد درب: هر چقدر درب آکاردئونی طول و عرض کمتری داشته باشد در نتیجه قیمت کمتری نیز دارد. اندازه درب آکاردئونی براساس نظر مشتری تعیین می شود.
  2. قفل توکار: قرار دادن قفل توکار هم قیمت حفاظ آکاردئون را بالا می‌برد.
  3. ۳- طرح در: نوع طرح درب هم روی قیمت آن مؤثر است.
  4. تراکم تسمه: هرچقدر درب آکاردئونی تراکم تسمه بیشتری داشته باشد، این تیغه‌ها به هم نزدیک‌تر شده و امنیت بیشتری را فراهم می‌کند؛ اما از سوی دیگر این کار باعث افزایش فولاد مورد نیاز و در نتیجه بالا رفتن قیمت محصول خواهد شد.
قیمت درب آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی

 

علت انتخاب درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی به دلیل امنیتی که به همراه دارند گزینه مناسبی به حساب می آیند. امروزه این درب‌ها استفاده فراوانی دارند و تقریبا در هر جایی که خانه و آپارتمانی هست می‌توان آنها را مشاهده کرد.

  1. افزایش امنیت

مهمترین وظیفه درب آکاردئونی برقراری امنیت است. درب آکاردئونی از اولین پیشنهادهای ما برای بالابردن امنیت ساختمان است. درب‌‌های آکاردئون بر خلاف درب‌های ضدسرقت بسیار سخت و محکم هستند و از تیغه‌هایی به ضخامت دست‌کم ۵۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند

  1. زیبایی نما

درب آکاردئونی از ویژگی های که دارد این است که فضای کمی را اشغال می کند و با طراحی های مختلفی که دارد می تواند سبب زیبایی نمای ساختمان شود. درب آکاردئونی اگر رنگ آمیزی زیبایی داشته می تواند همچون نگهبان خوش تیپ در جلوی خانه شما نگهبانی خواهد داد.

 

  1. سهولت استفاده

استفاده از این نوع درب آسان است. این درب ها روی ریل خود باز و بسته می‌شوند و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  1. قیمت درب آکاردئونی

عوامل متعددی در قیمت درب آکاردئونی مؤثر هستند، در مجموع قیمت این درب پایین است و در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

قیمت درب آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی

 

انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در انواع مختلفی موجود است. از جمله ، درب آکاردئونی دو گل (دو لوزی) درب آکاردئونی سه گل (سه لوزی)، درب حفاظ آکاردئونی دوجداره، حفاظ آکاردئونی ساده و …. است. هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد.

 

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *