قیمت نرده حفاظ آهنی پنجره

قیمت نرده حفاظ آهنی پنجره: برای اینکه نرده کشویی آهنی برای پنجره خود داشته باشید کافیست با شرکت صانعان تماس بگیرید. قیمت نرده حفاظ پنجره با بودجه های مختلف و سلیقه های مختلف بسیار سازگار است. شما براساس مدل و طرح و همچنین تعداد نرده پنجره ای که لازم دارید می توانید حفاظ متحرک یا حفاظ دوجداره و … انتخاب کنید. اصل مهم در انتخاب نرده حفاظ پنجره این است که نرده با سایر اجزای نمای ساختمان هماهنگ باشد.

 

انواع حفاظ پنجره ساختمان در حفاظ صانعان

حفاظ  پنجره در حفاظ صانعان از جمله نرده فرفورژه، نرده استیل، نرده روی دیوار برای پنجره دوجداره و نرده متحرک و… ساخته می شود. شما عزیزان هر طرح و مدلی که در نظر داشته باشید می توانید با کارشناس و تکنسین های حفاظ صانعان مشورت کنید.

قیمت حفاظ پنجره استیل
حفاظ پنجره

قیمت نرده روی پنجره حفاظ صانعان

حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع محصولات فلزی و صنایع اهنی درب و پنجره و محافظ روی دیوار توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان داشته باشد. در نظر داشته باشید که قیمت محافظ در این شرکت براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

 

محافظ پنجره
حفاظ پنجره مدرن

نتیجه گیری از خرید محافظ

حفاظ پشت پنجره برای جلوگیری از سقوط افراد و ممانعت از ورود افراد غیر مجاز و سارقین امری مهم است. اگر ارتفاع دیوار خانه شما کم است و اگر در طبقه های اول یا دوم ساکن هستید به این امر توجه کنید. البته برای حفاظت بهتر است تمام منازل مسکونی، نرده حفاظ پنجره را نصب کنید.

برای تماس می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *