حفاظ آکاردئونی شیک

حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند.

حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا دولوزی پرچ مخفی امنیت ساختمان را بیش از پیش تضمین می کند زیرا هیچ راه عبوری برای سارقان باز نمی گذارد. نرده آکاردئونی برای درب آپارتمان در حفاظ صانعان به گونه ای است که در مدل ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده آکاردئونی ساختمان، خانه شما را در برابر اندیشه های پلید سارقان حفظ می کند زیرا نه قابل برش و خم شدن هست و نه به راحتی باز می شود.

 

انواع تنوع در طرح مدل آکاردئونی از جمله درب آکاردئونی مدل ایتالیایی تسمه نقش دار یا درب آکاردئونی مدل پیچ و یا درب آکاردئونی مدل سه لوزی سه لایه تسمه عمودی و همچنین حفاظ آکاردئونی دوجداره سلطنتی و .. در حفاظ صانعان تولید و عرضه می شود.

قیمت نرده درب آکاردئونی
انواع حفاظ آکاردئونی جدید

 

حفاظ کشویی آکاردئونی مدل ایتالیایی

حفاظ کشویی آکاردئونی به صورتی است که می توان طرح های مختلف را روی آن پیاده سازی کرد. از جمله نرده آکاردئونی مدل ایتالیایی با پرچ مخفی است که هیچ راهی را برای رسیدن به درب ساختمان فراهم نمی کند.

اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است.

حفاظ روی درب آکاردئونی شیک و مدرن
قیمت ساخت و نصب نرده حفاظ آکاردئونی

 

نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود.

 

قیمت حفاظ آکاردئونی در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. یعنی خبری از قیمت های گزاف و سربه فلک کشیده سایر شرکت ها نمی باشد. حفاظ شیک آکاردئونی با توجه به مدل و همچنین تعداد لایه های مخفی به کار رفته در آن قیمت نهایی را تعیین می کند.

درب آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ کشویی آکاردئونی

همان طور که در بالا ذکر کردیم. یکی از مواردی که باید برای خرید نرده آکاردئونی در نظر بگیرید، مدل و طرح آن است. طرح های جدید آکاردئونی با لایه های مخفی که دارد هیچ راه عبوری را برای سارقین باز نمی گذارد.

برای مشاوره و بازدید رایگان از منازل می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. ساخت و نصب نرده آکاردئونی در شرکت صنایع فلزی حفاظ صانعان امنیت را به خانه های شما دعوت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *