حفاظ دیوار شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

در مناطق خارج از شهر با توجه به خلوت‌تر بودن این مکان‌ها سارقین زمان بیشتری را برای بارش میلگردها خواهند داشت از این رو باید از نرده حفاظ شاخ گوزنی استفاده شده باشد که جوشکاری بسیار مطمئن و محکم داشته باشد از طرف دیگر حفاظ‌های به کار رفته در مناطق خارج از شهر مانند ویلا باغ‌ها باید از تراکم بالاتری برخوردار باشند تا سارقین فرصت کافی برای برش میلگردها را نداشته باشند. از طرف دیگر برای حفاظ‌های مسکونی داخل شهری می‌توان از تراکم کمتری استفاده کرد زیرا این محیط‌ها شلوغ است و سارقین فرصت برشکاری میلگردها را نخواهند داشت.

 حفاظ شاخ گوزنی بسته به نوع جوشکاری که در ساخت آن به کار رفته است برای مثال اگر کربن دی اکسید یا الکترود در جوشکاری آن استفاده شده باشد در کیفیت و قیمت آن تاثیرگذار است.بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی حفاظی است که هم امنیت و هم زیبایی و استحکام داشته باشد. 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

توجه داشته باشید که حفاظ شاخ گوزنی هر چقدر تراکم بالایی داشته باشد به این معنی است که امنیت آن بالاتر و ضریب امنیتی بیشتری برخوردار است.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی 

حفاظ شاخ گوزنی بر اساس ظاهر و متریالی که در ساخت آن به کار رفته است انواع مختلفی دارد از طرف دیگر این نوع حفاظ با توجه به مدل و نحوه ساخت وزن و قیمت متفاوتی نیز دارد.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

وزن نرده حفاظ شاخ گوزنی عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت آنها است. نهایی این نرد حفاظ به فاکتورهایی مانند نوع تراکم و ارتفاع شاخه‌ها بستگی دارد. اما در نهایت این وزن نرد حفاظ شاخ گوزنی است که قیمت آن را تعیین می‌کند.

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 برای اینکه خرید مقرون به صرفه و در عین حال ایمن و مستحکمی داشته باشید باید نرد حفاظ شاخ گوزنی خود را از شرکتی انتخاب کنید که از بهترین و مرغوب‌ترین متریال درجه یک بازار استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که دوام امنیت و استحکام از عوامل بسیار مهمی هستند که سبب می‌شود امنیت ساختمان شما افزایش پیدا کند.

رنگ آمیزی نرده حفاظ شاخ گوزنی بسیار مهم است و باید از رنگ‌های با کیفیت الکترواستاتیک کوره‌ای استفاده شده باشد تا رنگ‌ها یک دست شود و به صورت کوره‌ای کاملاً پخته و داخل نرده جذب شود در این صورت بر اثر رطوبت و اشعه‌های مضر خورشیدی و یا باران دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نخواهد شد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *