قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب در دی ۱۴۰۲

بهترین و زیباترین حفاظ را می توان حفاظ نخل مرداب نامید. از نظر زیبایی شناسی حفاظ نخل مرداب حرف اول را می زند. این حفاظ به دلیل گل های زیبایی که در ساختار آن به کار رفته است می تواند نمای ساختمان را بسیار شیکل و زیبا جلوه دهد. حفاظ نخل مرداب همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا ار ارتفاع ها در طیف ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متری ساخته می شود. لازم به ذکر است که براساس نیاز مشتری ارتفاع حفاظ دیوار نخل مرداب متغیر است. حفاظ دیوار نخل مرداب از ۳ ردیف میلگرد قوس دار تشکیل شده است که به یکدیگر جوشکاری شده اند. قسمت بالای نخل مرداب، گل های نخل هستند که به صورت منظم و با ساختاری خاص به همدیگر جوش داده شده اند تا شکل یک گل ایجاد شود.

حفاظ نخل مرداب در سایزهای مختلفی مانند ۶۰ سانت، ۸۰ و ۱۰۰ سانت تولید می شوند. در مدل ۶۰سانت معمولا تعداد غنچه یا گل های نخل مرداب ۲۳ عدد است. شکل طراحی حفاظ نخل مرداب باید به گونه ای باشد که اگر به ارتفاع حفاظ ۲۰ سانت افزوده شد، به غنچه ها نیز یک ردیف اضافه شود.

 

نرده حفاظ نخل مرداب
نرده حفاظ نخل مرداب

تولید حفاظ دیوار نخل مرداب

برای ساخت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب از میلگردها در جنس های مختلف مانند استیل ضد زنگ، میلگرد گالوانیزه گرم و// استفاده می شود. برای ساخت میلگرد ابتدا با گیوتین، میلگردها به قطعات مورد نیاز برش داده می شود و خمکاری و برشکاری های لازم انجام می شود. قطعات توسط دستگاه های پیشرفته جوشکاری کربن دی اکسید به همدیگر جوش داده می شود و سپس توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود.

هر چقدر برندگی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی بیشتر باشد امنیت آن نیز بیشتر است. به همین دلیل به هر قطعه کوچک که یک میلگرد است یک قوس تیز داده می شود تا امنیت آن بیشتر شود.

اگر می خواهید خانه خود را ایمن کنید و در برابر سارقین از اموال خود محافظت کنید بهترین راه این است که ضریب امنیتی ساختمان خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که حفاظ بوته ای یکی از پرطرفدارترین نرده دیوار است. زیرا هم امنیت و هم زیبایی بی نظیری دارد.

حفاظ بوته ای که بسیار شبیه نرده شاخ گوزنی است. اما نرده بوته ای نسبت به این حفاظ پرتراکم تر است و لذا امنیت بیشتری دارد. تراکم و ارتفاع و همچنین نمره میلگرد به کار رفته در ساخت نرده دیوار بوته ای همگی روی امنیت اثر دارد. با توجه به اینکه حفاظ صانعان از بهترین متریال و دستگاه های جوش موجود برای ساخت نرده دیوار بوته ای استفاده می کند و همچنین رنگ آمیزی آن با رنگ های باکیفیت و به روش الکترواستاتیک صورت می گیرد پس نگران ماندگاری و طول عمر آن نباشید.

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب
قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

 

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب براساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود. برای مقال وزن آهن و حفاظ روی قیمت حفاظ تاثیر می گذارد. هر چقدر وزن نرده حفاظ بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش پیدا می کند. در گذشته برای اتصال میلگردها به همدیگر از جوشکاری الکترود استفاده می شد اما امروزه به دلیل مزایای جوشکاری کربن دی اکسید از این جوشکاری استفاده میشود که همین امر روی قیمت تاثیر می گذارد. حفاظ نخل مرداب اگر تراکم بیشتری داشته باشد زیباتر بوده و امنیت بیشتری نیز دارد در نتیجه هر چقدر تراکم بالا رود تعداد میلگردها افزایش پیدا می کند و در نهایت قیمت نیز زیاد می شود.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *