بهمن ۲۵, ۱۴۰۱

شرکت حفاظ صانعان یکی است معتبرترین شرکت ها برای خرید حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های متنوع می باشد. حفاظ پنجره می تواند امنیت ساختمان شما را افزایش دهد زیرا هم مانع سقوط افراد می‌شود و همین که مانع ورود سارقین به داخل خانه میشود. حفاظ پنجره در طرح های متنوعی از جمله و نرده حفاظ پنجره فرفورژه نرده حفاظ پنجره استیل حفاظ پنجره آلومینیومی حفاظ پنجره مدرن کلاسیک و سایر طرح‌هایی که شما مد نظرتان هست در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود.

حفاظ پنجره شیک

نرده حفاظ پنجره در شرکت حفاظ صانعان با متریال مطلوب و با کیفیت مانند جوشکاری کربن دی اکسید رنگ آمیزی الکترواستاتیک کوره ای و همچنین تیغه‌های با کیفیت آهن ساخته می شود.  اگر به دنبال حفاظ پنجره هستید که هم امنیت ساختمان شما را افزایش دهد و هم زیبایی نمای خارجی ساختمان شما را دو چندان کند کافیست محصولات شرکت حفاظ صانعان را مشاهده نمایید.حفاظ کشویی پنجره برای خانه شما انتخابی عالی است. انواع متفاوت نرده پنجره موجود است که شما می توانید یکی از این نوع پنجره را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ کشویی پنجره امنیت ساختمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد و از بهترین ها موجود در بازار است.

 

حفاظ پنجره مدل های بسیار متنوعی تولید می شود شما می توانید بر اساس سبک سلیقه ای که دارید یکی از انواع حفاظ پنجره را برای ساختمان خود انتخاب کنید به خاطر داشته باشید که طرح ها و مدل های حفاظ پنجره بر اساس نظر مشتری تعیین می شود اما با این حال کارشناس فروش ما برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان شما نظرات کارشناسانه خود را بیان می کند.

  •  حفاظ پنجره در طرحهای متنوعی  مانند نرده حفاظ فرفورژه نرده حفاظ استیل نرده حفاظ کلاسیک نرده حفاظ پنجره طرح چوب نرده حفاظ مدرن و نرده حفاظ پنجره سلطنتی و غیره تولید می شود
  • انواع نرده پنجره از فرفورژه گرفته تا نرده استیل و نرده پنجره فانتزی و نرده حفاظ آهنی پنجره شیک و مدرن کشوییی و …. همگی سبب می شوند تا حفاظ خانه شما یکی از بهترین ها باشد.
  • نرده کشویی پنجره به صورت درب آکاردئونی است و کشویی باز وبسته می شود. شما می توانید در هر لحظه که دوست داشتید نرده را کنار کشیده و از فضای بیرون لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که حفاظ پنجره کشویی مدرن کشویی امنیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت نرده پنجره آهنیقیمت نرده کشویی پنجره

حفاظ پنجره کشویی برخلاف نرده پنجره ثابت به صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می شود و یک قفل در تیغه های آن قرار می گیرد. این حفاظ قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. در حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *