قیمت نرده روی دیوار نیزار

  اگر به دنبال یکی از ایمن‌ترین حفاظ های ساخته شده هستید ما به شما پیشنهاد می کنید که گذری به تصاویر نرده نیزار نمایید.قیمت نرده روی دیوار نیزار شما را شگفت زده می کند.  در نظر داشته باشید که حفاظ نیزار ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارد و همچنین میلگردهایی که در آن به کار رفته اند بسیار مهندسی شده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند به گونه ای که شاخه های نوک تیز و برنده ای که از آن جدا می شوند سبب شده است سارقین به هیچ وجه نتوانند از لابلای آن عبور کنند.

 زمانی که نرده حفاظ نیزار روی دیوارخانه نصب میشود دیگر هیچ جنبنده ای نمی تواند از طریق آن وارد حیاط خانه شما بشود. شما برای ویلا و یا ساختمان خود می توانید این نرده نیز را انتخاب نمایید زیرا هم ویژگی زیبایی و هم امنیت را با خود به همراه می‌آورد.

 

حفاظ نرده دیوار
نرده روی دیوار نیزار

 در نظر داشته باشید که حفاظ نرده نیزار هیچ دستگیره و یا جای پایی برای ایستادن بر روی دیوارها را برای سارقین مهیا نمی کند زیرا از هر طرفی که فکر کنید شاخه ای نوک تیز و برنده از آن جدا شده است میلگردهای هم شده به سمت بالا و همچنین میلگردهای هم شده به سمت پایین هر کدام به دلیلی قرار گرفته اند.  بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کرده و با آرامش خاطر بیشتری اوقات خود را بیرون خانه سپری کنید.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید هنگام خرید نرده نیز به آن توجه نمایید این است که هزینه پرداخت شده برای آن باید متناسب باشد در واقع باید در برابر  قیمتی که پرداخت می کنید کیفیت مناسبی نیز خریداری نمایید. شرکت حفاظ صانعان نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ های نیزار دارد همچنین با توجه به اینکه قیمت‌ها را بر اساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوبه نظارتی تعیین می‌کند از این رو شما هیچ هزینه اضافه کرد گزافی برای خرید این حفاظ زیبا پرداخت نمی کنید.

 

محافظ دیوار نیزار
حفاظ نیزار

نتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار نیزار

نکته بسیار مهم در ساخت حفاظ نیز از این میباشد که نقاط جوش بسیار کمتری در مقایسه با سایر حفاظ ها دارد در واقع در این حفاظ میلگرد ها مستقیماً به شاسی جوش می خورند بنابراین هر چه تعداد نقاط جوش در نرده نیزار و یا هر نرده ای دیگری کمتر باشد رو امکان پوسیدگی و خوردگی نقاط جوش کمتر می باشد بنابر این امنیت آن نیز بیشتر می‌شود.  شما در هنگام خرید حفاظ نیسار باید به تمامی این ویژگی‌ها دقت نمایید.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *