نرده روی دیوار نخل مرداب در تهران

حفاظ روی دیوار نخل مرداب روی دیوار پادشاهی می کند.

نرده دیوار آهنی نخل مرداب زیبایی و امنیت ساختمان شما را تضمین می کند. حفاظ فلزی دیواری مدل نخل مرداب سبب شده تا نمای ساختمان شما بسیار شیک و جذاب نمایان شود.

حفاظ دیوار نخل مرداب جنبه های امنیتی را و جنبه های زیبا شناختی را رعایت کرده و به گونه ای میلگردها در کنار هم چیدمان شده اند که راه را بر سارقین سد می کند.

قیمت حفاظ نخل مرداب در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان لیست قیمت حفاظ نخل مرداب به صورت به روز قرار دارد. قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های بی اساس شرکت های دیگر نباشید. حفاظ صانعان تولید کننده حفاظ ساختمان راه دستیابی امنیت را برای شما آسان می کند.

حفاظ نخل مرداب طرح شیک
نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

 

بهترین نرده دیوار برای حفاظت از حیاط

حفاظ صانعان به عنوان تولید کننده حفاظ فلزی روی دیوار انواع محافظ ها از جمله نرده نخل مرداب ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار و حفاظ سرنیزه و بوته ای و همچنین محافظ پنجره و درب ویلایی و آکاردئونی را ساخته و تولید می کند.

 

حفاظ نخل مرداب از جمله محافظ های نسل جدید است، این نرده ساختار شکیل و زیبای خود را از طبیعت بکر الهام گرفته است. نرده حفاظ نخل مرداب برای محافظت از ویلا ، آپارتمان و خانه هایی با فضای باز مناسب است. اگر تصمیم به حفاظت از خانه یا اداره جات یا … گرفته اید، این حصار فلزی زیبا انتخابی هوشمندانه است.

قیمت نخل مرداب

در حفاظ صانعان با توجه به سلیقه مشتری رنگ حفاظ آهنی نخل مرداب تعیین می شود، رنگ های سفید و قهوه ای سوخته و مشکی و … همگی به درخواست و سلیقه مشتری روی نرده نخل مرداب اجرا می شود.

تراکم و وزن نخل مرداب سبب شده تا هیچ جنبده ای نتواند از لابه لای گل های در هم تنیده شده در این نرده زیبا عبور کند. نه برش و نه عبور و نه حتی خم شدگی در محصولات شرکت تولید کننده نرده حفاظ روی دیوار حفاظ صانعان مشاهده نمی شود.

برای تماس کافیست با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *