درب آکاردئونی

نرده حفاظ آکاردئونی یعنی امنیت خانه شما

اگر به دنبال روشی هستید که امنیت ساختمان خود را تضمین کنید می توانید حفاظ دیوار شیک آکاردئونی را انتخاب کنید. حفاظ کشوی آکاردئونی سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شوند و از این رو می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید.

حفاظ آکاردئونی به صورت ساز آکاردئونی است و فضای کمی را به خود اشغال می کند. با وجود این درب دیگر نگران هیچ سارقی نباشید. درب آکاردئونی مدرن و شیک امنیت ساختمان را تضمین می کند. انواع نرده آکاردئونی در حفاظ صانعان موجود است که شما می توانید برحسب نیاز و سلیقه خود یکی از درب آکاردئونی را انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل یا سه گل، درب آکاردئونی چهار گل یا پنج گل و مدل ایتالیایی و …. انواع نرده درب محافظ ضد سرقت هستند.

قیمت درب آکاردئونی ایتالیایی
قیمت درب آکاردئونی ایتالیایی

 

قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی

نرده درب آکاردئونی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. همچنین در حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی با تسمه یا لایه های مخفی متغیر است. همچنین تعداد گل ها نیز روی قیمت درب آکاردئونی اثر می گذارد.

قیمت درب آکاردئونی 5 گل
قیمت درب آکاردئونی ۵ گل

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی ضد سرقت

درب آکاردئونی کشویی مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک و جدید می تواند خانه شما را ایمن کند. در صورتی که تمایل دارید خانه ای ایمن برای ساختمان خود فراهم کنید. استفاده از حفاظ کشویی نرده ضد سرقت بسیار اهمیت دارد.

برای بازدید یا مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *