نرده حفاظ دیوار بوته ای یعنی حفاظت و امنیت از ساختمان شما

نرده حفاظ دیوار بوته ای یکی از پرفروش ترین نرده روی دیوار است. این حفاظ از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. در واقع با وجود این نرده حفاظ ایمن و محکم دیگر نگران سارقین نباشید. زیرا طرح این حفاظ به گونه ای است که هیچ جنبده ای اجازه عبور را ندارد.

حفاظ بوته ای که روی سر در آپارتمان یا دیوار ها برای حفظ امنیت و افزایش حفاظت نصب می شود، به گونه ای است که راه را به طور کامل بر سارقین سد می کند. در واقع اجرای نصب این نرده دیوار بوته ای بسیار آسان است و شما در مدت زمان بسیار کمی شاهد نصب این نرده روی دیوار خواهید بود.

نرده بوته ای خاردار بسیار شبیه به نرده حفاظ شاخ گوزنی است. در واقع این حفاظ برای پنجره ها یا فنس دور دیوار باغ نیز به کار می رود. ویژگی دیگر این حفاظ این است که با طرح خاص خود زیبایی بی نظیری نیز دارد.

نرده حفاظ بوته ای در ساختمان های متفاوتی مثل پایگاه های نظامی یا اداری یا ساختمان های مسکونی، فرودگاه، منازل یا هتل ها و همچنین زندان ها مناسب است.

حفاظ بوته ای
حفاظ بوته ای

ویژگی ها و قیمت نرده حفاظ بوته ای

نرده حفاظ بوته ای ویژگی ممتازی دارد که سبب پرفروش شدن آن شده است. از جمله می توان به ساخت ساده و نصب و اجرای راحت ان اشاره کرد. همچنین فولاد ضد زنگ و گالوانیزه و الکتروگالوانیزه برای ساخت ان به کار رفته است.از رنگ های پودری و کوره ای مرغوب برای رنگ آمیزی استفاده شده است. مقاوم در برابر برش و خم شدن و زنگ زدگی است.

قیمت نرده حفاظ بوته ای با توجه به تراکم و نمره میلگرده و ارتفاع ان متغیر است. در حفاظ صانعان قیمت نرده بوته ای براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود.

نرده حفاظ دیوار بوته ای

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای یکی از پرفروش ترین نرده روی دیوار است. این حفاظ سپری ایمن است که برای افزایش حفاظت از خانه ها بسیار در نقش خود فرو میرود. همچنین ظاهری شکیل دارد که نمای ساختمان را زیبا جلوه می دهد.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *