محافظ آهنی دیوار طرح بوته ای

نرده حفاظ دیوار بوته ای یعنی امنیت بی پایان

برای اینکه بتوانید سارقین را از ورود به خانه منع کنید. کافیست نرده  آهنی بوته  را برای خانه نصب کنید. شما با وجود نرده  بوته ای می توانید خانه ای ایمن داشته باشید و سارقین را از ورود به خانه منع کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای هر خانه ای این است که حفاظ محکم و ایمنی را روی دیوار نصب داشته باشد.

نرده دیوار بوته خاردار یکی از پرتراکم ترین و مستحکم ترین نرده دیوار است. با وجود نرده دیوار دیگر نگران هیچ سارقی نباشید زیرا به دلیل طراحی خاص این حفاظ، هیچ جنبده ای نمی تواند وارد خانه شود.

نرده بوته ای طرح خود را از خارهای بیابان الهام گرفته است. دست زدن به خارهای بیابان کاری دشوار است. با وجود این نرده بوته ای این خاصیت را به همراه خود روی دیوار خانه به ارمغان آورده است.

نرده حفاظ بوته ای

قیمت نرده بوته ای بالای دیوار

نرده حفاظ بوته ای قیمت مناسبی دارد. تراکم و ارتفاع آن روی قیمت اثر می گذارد. شما می توانید از شرکت حفاظ صانعان که قیمت ها را براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می کند اقدام به خرید کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن حفاظ بوته ای این است که قیمت خوبی داشته باشد. پس با خرید از حفاظ صانعان امنیت را به ساختمان خود هدیه دهید و در عین حال هزینه معقولی را نیز برای خرید نرده بوته ای بپردازید.

 

قیمت نرده محافظ بوته ای

نتیجه گیری از خرید حفاظ دیوار بوته ای

حفاظ دیوار با طرح بوته ای می تواند نمای خانه شما را چشمگیر نشان دهد. همین طور با وجود این حفاظ دیگر نگران ورود هیچ سارقی به خانه خود نباشید زیرا میلگردهای در هم تنیده آن اجازه این امر را به شما نمی دهند.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *