حفاظ لیلیومی زیبایی و امنیت را به شما هدیه می دهد.

اگر به دنبال افزایش ایمنی ساختمان خود هستید می توایند خانه خود را با نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی ایمن کنید. حفاظ نرده لیلیومی از استقامت و ایمنی بالایی برخوردار است و در عین حال زیبایی محسور کننده ای دارد.

حفاظ نرده اهنی لیلیومی در پروفیل ۲۰ در ۳۰ بوده و همچنین شماره میلگرد ان ۱۰ می باشد. تعداد گل های به کار رفته در نرده حفاظ لیلیومی معمولا ۱۵ عدد بوده ولی براساس نظر مشتریان قابل تغییر است.

 

بهترین نرده حفاظ روی دیوار طرح لیلیومی

نرده حفاظ لیلیومی از شکیل ترین و زیباترین حفاظ های روی دیوار می باشد. بنابراین برای داشتن چنین حفاظ دیواری باید با کارشناس فروش حفاظ صانعان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. نرده لیلیومی از گل های لیلیومی ایده گرفته است که در طبیعت بسیار چشم نواز است. بنابراین با آوردن این گل های زیبا نه تنها خانه شما ایمن می شود بلکه نمای ساختمان نیز جلوه بهتری پیدا می کند.

قیمت نرده حفاظ دیوار لیلیومی
خرید حفاظ دیوار لیلیومی

 

لیست قیمت حفاظ لیلیومی ساختمان

نرده حفاظ لیلیومی ساختمان در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود. از این رو شما می توانید قیمت نرده آهنی دیوار لیلیومی را به صورت به روز در سایت مشاهده کند. البته با تماس با کارشناس فروش حفاظ صانعان که تولید کننده انواع نرده حفاظ دیوار است نیز می توانید مشاوره رایگان بگیرید. شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ کارشناس فروش حفاظ صانعان منتظر تماس های شما است.

نرده شیک لیلیومی دیوار
نرده حفاظ دیوار لیلیومی قیمت

 

خرید حفاظ لیلیوم حفاظ صانعان

نرده دیوار لیلیوم در حفاظ صانعان با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شود و امکان عبور و برش و خم شدن در این نرده دیوار لیلیومی ساخت حفاظ صانعان وجود ندارد.

حفاظ گل دار لیلیومی یکی از زیباترین محافظ دیواری است و قیمت آن نیز نسبت به سایر حفاظ ها کمی بالاتر است. برای خرید نرده دیوار لیلیومی با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *