نرده حفاظ نیزار

نرده حفاظ دیوار نیزار یعنی امنیت بی پایان

نرده حفاظ دیوار نیزار بخلاف سایر حفاظ های قدیمی هیچ جای نفوذی برای سارقین باز نمی گذارد. اگر به دنبال امنیت برای ساختمان خود هستید توجه داشته باشید که حفاظ دیوار نیزار یک انتخاب عالی است. یک نکته بسیار مهم در ساخت حفاظ دیوار نیزار این است که این حفاظ دارای نقاط جوش کمتری است و از این رو مستقیما به شاسی جوش می خورد، همین امر سبب افزایش امنیت نرده حفاظ دیوار نیزار می شود. البته در نرده حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ بوته ای، شاخه های کنار به شاخه های اصلی جوش می خورند که امکان پوسیدگی را بیشتر می کند. حفاظ نیزار از نظر مقاومت بسیار بی نظیر است.

نرده محافظ فلزی نیزار
قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

حفاظ نیزار با الهام گرفتن از نی ها بلند و نیزارهای طبیعت الهام گرفته شده است. این نرده با اکثر نماهای ساختمانی همخوانی دارد و بسیار شیک و زیبا است. شرکت حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ دیوار سبب شده است که مشتریان زیادی از این شرکت خرید کنند زیرا هم امنیت و هم کیفیت را شعار کار خود قرار داده است.

 

قیمت نرده حفاظ نیزار

نرده حفاظ نیزار می تواند امنیت ساختمان را به حد زیادی افزایش دهد. زیرا به دلیل ساختار خاصی که دارد مانع ورود سارقین می شود. قیمت این حفاظ در شرکت حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مقرون به صرفه است. توجه داشته باشید که ابعاد، کیفیت متریال و همچنین تراکم و اندازه مورد نیاز از حفاظ نیزار روی قیمت این حفاظ تاثیر می گذارد.

نرده حفاظ دیوار نیزار
نرده حفاظ دیوار نیزار

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ نیزار

نرده نیزار نه تهنا سبب افزایش امنیت ساختمان می شود بلکه با طراحی منحصر به فردی که دارد زیبایی را به نمای خانه هدیه می دهد. برای اینکه از مزایای این حفاظ بهره مند شوید کافیست به حفاظ صانعان اعتماد کنید.

برای تماس با کارشاس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *