محافظ نیزار

امنیت می خواهید؟ نرده حفاظ نیزار را امتحان کنید.

اگر به دنبال امنیت ساختمان خود هستید بهتر است نرده حفاظ روی دیوار که طرح مدرن و ایمنی کافی دارد را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار نیزار یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین حفاظ های دیوار است که برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نرده دیوار نیزار
خرید نرده نیزار بوته

نرده آهنی نیزار سبب می شود تا سارقین از ورود به ساختمان پشیمان شوند زیرا هیچ راهی برای عبور آنان باقی نمی ماند.
نرده محافظ نیزار بهترین و مستحکم ترین و ایمن ترین حفاظی است که با تراکم میلگردها و طرح خاصی که دارد امروزه بین مشتریان محبوب شده است.

نرده روی دیوار نیزار که آبشاری هم خوانده می شود، سبب افزایش امنیت ساختمان و حیاط ویلا یا باغ و باغچه می شود. این نوع محافظ دیواری ساختمان با زیبایی خاصی که دارد امروزه در ویلا و حیاط های بسیاری استفاده می شود، زیرا طرح خود را از نیزارهای طبیعت وحشی به ارمغان آورده است.

نرده نیزار

بهترین حفاظ دیوار حیاط

بهترین و جدیدترین انواع حفاظ بالای دیوار شامل حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نخل مرداب و سرنیزه می باشد. هر فردی با سلیقه خود  می توانید یکی از این نوع محافظ دیواری را برای دیوار حیاط یا باغچه خود انتخاب کند.

حفاظ نیزار دیوار حیاط معمولا تراکمی بین ۸ الی ۱۶ ردیف دارد. ارتفاع نرده روی دیوار مدل نیزار معمولا ۷۰ الی ۱۲۰ سانتی متر می باشد و همچنین شاسی پروفیل ۲۰ در ۳۰ می باشد.

نرده محافظ فلزی نیزار
قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

 

قیمت نرده حفاظ آهنی دیوار نیزار

نرده حفاظ دیوار نیزار در شرکت حفاظ صانعان براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. در نظر داشته باشید که قیمت فاکتور مهمی است از این رو در این شرکت براساس بودجه افراد بهترین پیشنهاد ارائه می شود.
قیمت مناسب و کیفیت عالی و همچنین استحکام قابل قبول از مواردی است که در ساخت نرده حفاظ دیوار نیزار در شرکت مورد توجه قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *