نرده دیوار شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی یعنی امنیت ساختمان شما

از آن جایی که حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی سبب افزایش امنیت ساختمان شما می شود. از این رو داشتن محافظی ایمن که ساختمان شما را حفاظت می کند، بسیار مهم است.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های در هم تنیده گوزن که بسیار زیبا و محکم می باشد، با عاریت گرفته است، از این رو حفاظ شاخ گوزنی به یکی از زیباترین نرده محافظ دیوار تبدیل شده است.

  • حفاظ نرده شاخ گوزنی از نسل جدید نرده روی دیوار ساختمان است، ایمنی و حفاظت ساختمان در گرو شاخ های تیز و برنده نرده دیوار باغ است.
  • نرده حفاظ شاخ گوزنی که برای محافظت از دیوار می باشد، نقش خود را به ویژگی های مانند ارتفاع ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر، تراکم ۸ و ۱۰ و همچنین ۱۲ و ۱۵  ایفا می کند. استفاده از جوشکاری co2 و رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک سبب شده تا رنگ های نرده حفاظ دیوار براق مانده و دچار خوردگی و رنگ پریدگی نشود.
قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران
بهترین حفاظ روی دیوار با قیمت مناسب

 

قیمت نرده شاخ گوزنی در ایران سازه

ایران سازه که تولید کننده انواع نرده روی دیوار است، نرده و حفاظ شاخ گوزنی خود را به گونه ای انتخاب می کند که از استحکام بالایی برخوردار باشد. از این رو شما می توانید حفاظ ساختمان را نه تنها با کیفیت بالا بلکه با قیمت مقرون به صرفه انتخاب کنید. زیرا قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه با توجه به نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

با توجه به اینکه نرده دیوار ساختمان سبب میشود تا سارقین نتوانند به خانه شما نفوذ کنند، از این رو برای امنیت باید هزینه کرد. اما هزینه های زیاد نیز برای محصولی که می توان با کیفیت مناسب و هزینه مناسب خرید کرد؛ نیز هوشمندانه نیست.از این رو شما می توانید با هزینه مناسب از ایران سازه خرید کنید.

نرده شاخ گوزنی با تراکم بالا
قیمت حفاظ آهنی شاخ گوزنی شیک و مدرن

 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از جذاب ترین ها

نرده حفاظ آهنی که روی دیوار نگهبانی می دهد، چیزی نیست جز نرده شاخ گوزنی محکم و زیبا! با توجه به اینکه حفاظ شاخ گوزنی از طرح زیبای شاخ گوزن الهام گرفته است از این رو می توانید با خرید این نرده زیبا هم از نمای ساختمان خود لذت ببرید و هم ایمنی ساختمان را افزایش دهید.

حفاظ روی دیوار طرح شاخ گوزنی با توجه به اینکه زیبایی خاصی دارد، استحکام و مقاومت قابل توجه ای نیز به همراه دارد. زیرا کیفیت ساخت میلگرد های ساخته شده در نرده شاخ گوزنی به گونه ای است که عبور را برای افراد سخت و دشوار می کند. تراکم حفاظ شاخ گوزنی که مشتریان گرامی می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب کنند، تاثیر بسیاری در افزایش ضریب ایمنی دارد.

نرده شاخ گوزنی در ایران سازه به گونه ای ساخته می شود که عبور و نفوذ سارقین را غیر ممکن می کند.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنیبا توجه به اینکه محافظ شاخ گوزنی یکی از پرفروش ترین نرده های روی دیوار است اما باید بدانید که هر تولید کننده ای ممکن است قیمتی روی محصولات خود بگذارد. نکاتی که باید در خرید حفاظ آهنی شاخ گوزنی توجه کنید، موارد زیر است:

  1. کیفیت میلگردها
  2. رنگ میلگردها
  3. جوشکاری و برشکاری ظریف
  4. قیمت نرده شاخ گوزنی

 

در ایران سازه کیفیت محصول و زیبایی آن همیشه از عناصر مهم در ساخت است.

در صورتی که تمایل به مشاوره بیشتر در مورد خرید محصولات ایران سازه دارید می توانید با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *