حفاظ پشت پنجره کشویی

نرده حفاظ پنجره محکم و ایمن با قیمت مناسب

نرده حفاظ پنجره ایمنی را به ساختمان شما دعوت می کند زیرا با وجود آن دیگر هیچ سارقی نمی تواند وارد خانه شود. اگر در خانه های طبقه اول سکونت دارید و یا خانه شما ویلایی است بهترین و مهمترین اقدام در زمینه ایمن کردن خانه، استفاده از نرده حفاظ پنجره مستحکم است که از ورود سارقین به خانه جلوگیری می کند. نرده حفاظ پنجره متحرک نوع دیگری حفاظ است که به صورت کشویی و مانند نرده آکاردئونی درب است که به راحتی باز و بسته می شود و شما می توانید در هر زمان که مایل بودید آن را جمع کنید.

حفاظ پنجره شیک
قیمت نرده حفاظ پنجره دو جداره

ایمنی نرده حفاظ پنجره بالا است و مانند سایر حفاظ ها است زیرا از دو نوع قفل محکم توکار و روکار استفاده می شود. در واقع پنجره ها از داخل قفل می شوند و امکان باز کردن قفل وجود ندارد.

خرید نرده حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره آهنی دو نوع ثابت و متحرک دارد. حفاظ پنجره متحرک که قابلیت حرکت دارد. اما حفاظ پنجره ثابت قابلیت حرکت ندارد و به قاب پنجره یا دیوار اتصال دارد. حفاظ ثابت سال ها در خانه ها دیده می شود و نقش نگهبان را ایفا می کند. در بسیار از سازه های مدرن و خانه های جدید نرده حفاظ پنجره متحرک نقش نمایی می کند زیرا امکان باز کردن آن و استفاده از فضای بیرون را فراهم می کند.

نرده حفاظ پنجره
قیمت نرده حفاظ پنجره شیک

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک و ثابت

براساس نوع پنجره و همچنین براساس طرح و مدل و میزان آهن به کار رفته شده در نهایت قیمت حفاظ پنجره ثابت و متحرک تعیین می شود. قیمت نرده حفاظ پنجره براساس فولاد و اهن است که در بازار تعیین می شود. اما در شرکت حفاظ صانعان برای بهینه کردن هزینه ها از نرخ اتحادیه استفاده می شود تا مشتریان خرید رضایت بخشی داشته باشند و هزینه ها مقرون ب صرفه شود.

 

مشتریان گرامی برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره رایگان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل نمائید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *