درب آکاردئونی

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی ۱۴۰۳

زمانی که به افزایش امنیت ساختمان خود فکر می کنید، آنچیزی که بسیار اهمیت دارد، امنیت درب ورودی است، از معمول ترین جایی که یک سارق می تواند به خانه وارد شود از طریق درب ورودی است. درب آکاردئونی ضد دیلم با قیمت مناسب و کیفیت عالی می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید زیرا در بازار تنوع زیادی درب آکاردئونی وجود دارد که از نظر کیفیت تعریف قابل چندانی ندارد.

خرید حفاظ آکاردئونی کشویی کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد، شما می توانید انواع نرده حفاظ کشویی آکاردئونی دو گل، حفاظ کشویی سه گل، حفاظ کشویی چهارگل و …. را برای خانه تهیه کنید. درب آکاردئونی یک سازه تاشو است که برای افزایش امنیت بر درب ورودی اپارتمان  نصب می شود. این درب ها از اهن ساخته شده و روی قاب درب نصب می گردند. توجه داشته باشید که درب آکاردئونی با هدف حفظ امنیت در واحدهای آپارتمانی، مغازه ها و انبارها به کار می روند.

 

حفاظ آکاردئونی شیک
حفاظ آکاردئونی شیک

 

قیمت حفاظ آکاردئونی

اگر تصمیم دارید که قیمت حفاظ اکاردئونی ساختمان برای شما ارزان تمام شود باید طرح ساده ای انتخاب کنید، اما اگر طرح حفاظ آکاردئونی برای شما اهمیت دارد، باید قیمت آن را هم در نظر داشته باشید.  .قیمت حفاظ آکاردئونی به فاکتورهای متعددی مانند طرح، ابعاد، تعداد پرچ های مخفی و نوع جوشکاری و رنگ آمیزی بستگی دارد.

 

 

خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی کشویی

درب آکاردئونی مانعی جدی بر سر راه سارقین است، زیرا به دلیل ساختار خاص خود قابل شکستن و نفوذ نیست. قفل های متعددی هم روی درب آکاردئونی به کار می رود که همین امر هم سبب افزایش امنیت است.

برای ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره و همچینن بازدید رایگان می توانید با کارشناسان فروش ما  با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *